Waldorf Pulse VST

Adjust

Ouwe rot
Weet iemand een plug die qua sound dicht in de buurt komt van de Waldorf Pulse?

pentagon
imposcar ...je bedoelt toch denkik bass sounds

imposcar is chill, maar die heb ik al, zal de eerste eens zoeken en proberen, thanks.

Een waldorf pulse is tegenwoordig heel goedkoop (200 - 225) dus waarom een VST alternatief zoeken?

omdat een aantal apparaten van 2 a 300 toch weer veel wordt, kan niet alles tegelijk..

Origineel geplaatst door mjackson
imposcar is chill, maar die heb ik al, zal de eerste eens zoeken en proberen, thanks.

hydraook wel ok ,..en de p52/53
eiegnlijk kunje met allminimoog clonen beste bassen maken ook ...
check it

Origineel geplaatst door mjackson
omdat een aantal apparaten van 2 a 300 toch weer veel wordt, kan niet alles tegelijk..

De betere plugins kosten ook voldoende en zijn 2e hands doorgaans weinig meer waard t.o.v. een hardware synth als de Pulse......of ben je niet van plan te betalen?

Massive : 275
Pro53 : 185
pentagon : 99 etc etc

En na die investering kan ik je garanderen dat dat het nog niet haalt bij een Pulse kwa sound.

Origineel geplaatst door Acidfever
En na die investering kan ik je garanderen dat dat het nog niet haalt bij een Pulse kwa sound.

Ik heb er 2 te koop. Wel enkel samen te koop, sorry.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ik heb er 2 te koop. Wel enkel samen te koop, sorry.

vast voor een mooie price denk
ik heb heb eiegnlijk te kort een waldorf pulse gehd om er eg over te oordelen ,..
maar mn indruk was naast mn [ook] analoge synths ,..erg helder goed ..en amkkelijk bedienbaar
en je kan veel zeker voor die centen ik betaald toen jaartje geleden zoon250.- eu
leuke bak 3 osc echte wel dco anloog klinkend genoeg ...en goed filter en die arp ...
interface van waldorf is effe wenne maar heb nu weeer de microwave wave terug en t werkt lekker ...easy zegmaar ...heb ook een micro q gehad ...ook een leuke synth asje zoiets asde pulse zoekt

en zij verhalen dan mensen hun moog weg deden toe de pulse zn intrede deed

en asje de + heb met audio in ...AUWWWW
:halleluja
dco wil niet zeggen slecht alleen wel stakker dus soms beter ...

denk dat er maar weinig bakkies in de buurt komen qa specs en price

Back