E-mu esi 32 prijs/frustratie

Toch leuk dat we via deze weg de sampler van Mr. aabee kunnen promoten cq helpen aan de man te brengen :D

Origineel geplaatst door Missing Links
kan dat ook met akai samplers? direct via scsi aan mac? zijn daar editors voor?

check es DSoundPro voor oude mac, of DSP Quattro voor nieuwe mac

en Chickensys translator, maar die haat ik enorm.

Deze kan wat mij betreft:slotje:

Origineel geplaatst door dennisb
ja als je zo je sampler als schijf kan zien is er verder niks aan den hand, helaas schijnt dat met de s1100 niet te werken omdat het een ander bestandsformaat is, jammer maar ik wil m dus als dikgevulde soundmodule en AD gebruiken

Ga maar eens aan de gang met Recycle, zorg dat de S1100 het laatste OS heeft,
(OS 4.10) en je Mac gaat ouwehoeren met je S1100.
Overigens werkt dit wel met OS9.
Ik heb een oude G3 PB op de kop getikt voor weinig, die heeft standaard SCSI,
en gaan met die banaan.

en Chickensys translator, maar die haat ik enorm

Hey, jij ook al? :D

Ik wacht inmiddels al bijna vier jaar op de cd, waar ik toen $10 extra voor moest betalen.
Eerst zeiden ze dat ie allang verstuurd was en een paar mailtjes later bleek dat ie nog niet eens naar de perser was omdat eerst de Mac-versie af moest. Inmiddels is er geloof ik al een jaar of twee niks meer aan die software gebeurd, terwijl het nog steeds voor geen meter functioneert. Ik geloof dat ik op iets van 95% van alle bronbestanden harde foutmeldingen krijg dat ie ze niet snapt.

Ik vind Chickensys Translator juist wel chill... Zo hoef je je sampler niet te koppelen aan je PC.

werkt supersimpel toch? Wav'je slepen op je zip disk... en daarna uitlezen in je sampler..
En vice versa...

Origineel geplaatst door mikemix
zorg dat de S1100 het laatste OS heeft,
(OS 4.10)

4.3 toch ?

Back