is die emu command station van red eye [seq en synth en fx ...] niet wat voor kje
tsja ding is niet slim - t kan niet samplen ...blaf wel looks good !275.- nie eg veel
Origineel geplaatst door R-ond is die emu command station van red eye [seq en synth en fx ...] niet wat voor kje
tsja ding is niet slim - t kan niet samplen ...blaf wel looks good !275.- nie eg veel
Origineel geplaatst door gerrie79 dat zal vast een leuk app. zijn maar ik zoek een sampler met seq en leuke dp2 effecten... teminste er zit toch en volledigge dp2 in zo'n ding?
ik heb me der een tydje in verdiept gewoon en dp4 ..er lopen div draadjes rond hiero
ff terug checken
waar gasten rete tevreden zijn
aleen die prijs
voor jou geen priobleem toc een asr xpro rode loopt al gauw tegen de600
asje de [handson ] seq feeling weg denk t kunje beter gaan voor een rack asr 10...zelfde fx / ook seq .....maar geen pads ofso gewoon een rack ...de keys wordt ook best vaak aangeboden [let op datr er dan scsi op zit ...
de rack heeft de outs/ en scsi standaard
laats ging een keys 300.-
is toch iets om over te denken ...die tabletop wilje denk toch die ensoniq tank .......asje de verhalen gaat lezen is de sound erg goed / fxook maar bediening wat minder ...
koop een rm1x hang die aan je rack asr10,...instan ensoniq sampling met dp4 en rm1x seq ...die is wer subliem [volgens velen ] bymij staat ie ...net niet stil slaapstand
goede machine
zo'n asr 10 is wellicht ook een zeer goede optie met zo'n rare rm1x doos er bij. (lijkt me nog steeds leuk om een keer te checken zo'n rm1x... mooi om mee te sequencen...toch?).... ik ga ff rondneuzen hier op sf.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.