Opknap Juno 60

Eén van de analoge voedingsspanningen wordt omlaag getrokken door een onbekend probleem.

Het probleem is de inschakelstroom. Zodra ik die beperk blijft de -15V in de lucht en doet de Juno het probleemloos. Ik moet nog kijken of die inschakelstroom echt te groot is of dat de regelaar alleen maar denkt dat ie te groot is.

Op wat krakende schuifpots na is er verder niet veel aan de hand, buiten dan natuurlijk de ontbrekende C-toets en DCO-schakelaar.

zo hebk nog een jx8p ,...ook een voedings probleem ,...zin in om te checken ,...??
:{ :{

jx8p, ax-80 is dat niet (bijna) hetzelfde? }:|

Origineel geplaatst door etaoin
Het probleem is de inschakelstroom. Zodra ik die beperk blijft de -15V in de lucht en doet de Juno het probleemloos. Ik moet nog kijken of die inschakelstroom echt te groot is of dat de regelaar alleen maar denkt dat ie te groot is.

Op wat krakende schuifpots na is er verder niet veel aan de hand, buiten dan natuurlijk de ontbrekende C-toets en DCO-schakelaar.

Te gek man , :mega: :okdan:

Origineel geplaatst door etaoin

Jij lapt hem weer op?

Origineel geplaatst door EVO
jx8p, ax-80 is dat niet (bijna) hetzelfde? }:|

ax80 zijn cm based jx = roland totaal anderes ...dco ook en en en ...
eg heel anders qa sounds
vindt ik de ax80 ensoniq ...bitt dat soort cem bakken rauwer en jx te wollig
:z

Back