Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door bikkel
Wat doen die cartridges precies? Extra waveform data of alleen patchdata? Iemand interesse in die flightcase of cartridges?
Ik heb zowel die flightcase als de standaard zeker niet nodig, maar ja dat krikt de prijs wel op.
Origineel geplaatst door conso
Cartridges slaan patches op. Van die Roms heb ik er een paar gehad, weinig interessant meer. Die Rams zijn altijd wel handig, aangezien je in de ESQ zelf maar weinig eigen geluiden kunt opslaan.

Origineel geplaatst door Kevin
Ik meen dat er op die cartridges ook nieuwe golfvormen staan...kan me vergissen.
Wat doen die cartridges precies? Extra waveform data of alleen patchdata? Iemand interesse in die flightcase of cartridges?
Ik heb zowel die flightcase als de standaard zeker niet nodig, maar ja dat krikt de prijs wel op.
Origineel geplaatst door PzHKL
Je hebt RAM en ROM cards, dus de RAM om patches weg te schrijven en ROM om patches alleen in te lezen.
Ik heb mijn ESQ-1 verkocht voor 175 met RAM card. Dat is volgens mij een mooie prijs.
Vond het geluid wel OK maar niet al te bijzonder en veel overlap met mijn matrix6.
Origineel geplaatst door R-ond
iig voor t geld al zouje bv 250.- eu betalen heb je nog meer synth ...dan bv een matrix 6 denkik
3 osc en 4 env en 3 lfos, ok de matrix = een soort van matrix synth je betaald al gauw 350+ eu
mooie bak daar niet van ,..deze esq edit best makkelijk en plezierig !
geen probleem
en ask sommige sites amg geloven; ister nog veel meer te doen in esq land ,..mogeijkheden te over
oja matrix 6 heeft geen waves
nee ik denk dat je niet moet blind staren op 175.- eu asje bv 50 meer betaald voor een net exemplaar is t nog steeds een goede synth voor value .,..
idem mn bitt synth ! elke eu waard
Nou als ik inderdaad maar 225 had geboden snap ik nog wel dat hij afhaakte. Daar zat ik wel ruim boven, maar ik ga toch echt nie d'n zottekappenprijs betale zenne!

Origineel geplaatst door R-ond
gohhhh kdagtoguh dat uh in einnnnThovuh de gkeste waren ....?
nieje ?
![]()