Korg Ps-3100

Status
Please reply by conversation.

orson.wouters

Voltage Controlled Lid
Heeft er iemand mss een KORG PS-3100 (of een ander analoog bakske) te koop staan voor een laag prijsje?
Ik woon wel in vlaanderen...

Greetzzz

Orson

Re: Korg Ps-3100

Origineel geplaatst door orson.wouters
Heeft er iemand mss een KORG PS-3100 (of een ander analoog bakske) te koop staan voor een laag prijsje?
Ik woon wel in vlaanderen...

Greetzzz

Orson

"Korg PS-3100" en "laag prijsje"..........dat combineert niet echt lekker op de een of andere manier :)

Dat was wel te denken, maar ik hoop op een ouwe die dat toevallig nog op de zolder heeft staan...;)
Proberen waard...

Dat was wel te denken, maar ik hoop op een (ouwe) die dat toevallig nog op de zolder heeft staan...;)
Proberen waard...

Ik heb een ouwe, en hij staat op zolder. Maar daar blijft ie ook! :D

Joh doe niet zo flauw SCD.
Maak orson.wouters gelukkig en verkoop je PS3100 aan hem.

250,- tot 350,- lijkt me een fair prijsje toch?

(overigens zou ik er ook wel interesse in hebben hoor :D)

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Joh doe niet zo flauw SCD.
Maak orson.wouters gelukkig en verkoop je PS3100 aan hem.

250,- tot 350,- lijkt me een fair prijsje toch?

(overigens zou ik er ook wel interesse in hebben hoor :D)

LOLROL :D :D :D

Dat je dat vraagt bij een keyboard forum kan ik me nog indenken maar op een synthforum met allemaal freaks.

Thats funny!!

Nou Matthijs, special price, only today, only for you, wat dacht je van 400 euro? :D 8)

Die ouwe troep kraakt alleen maar. Ik wil eigenlijk gewoon een mooie moderne Yamaha PSR of zo!

zijnjullie allemaal gek geworden ...isde topicstarter gewoon een "fiere"gast ,..die durft te vragen
hij heeft mazzel normaal krijg je gelijk van jetje...en de wind van voren en meer van dei .nederlandse onzin naar je hoofd geslingerd
@topicstarter je maakte soooon mooie binnenkomert met je homemade synth van qausi parts
wordt wel gewardeerd ,..ik denk dat daar ook t lef vandaan komt ,...om te vragen ,...
om een ps3100...so asje nog steeds zo veel lef hebt moetje zoekmachine eens gebruiken vat synthforum ,..dan komje geloofk uit op boele ...[scd voor belgen :D ]
something completely disorientated yoke ...different....[ok bedacht trouwesn hulp bij gehad?]

iig ook ralph had er een met org. stukken ging al dik over de 3000[ uit t buitenland]

dsu ,...

misschien kan t zijn dat de topicstarter...toch een iets ander perceptie heeft van wat een laag prijsje is ...kan tis maar net wat je gewent ben .....

Nou R-ond, als iemand zoveel lef heeft zoals jij dat noemt, dan moet ie ook maar zoveel humor hebben om onze posts te kunnen verwerken :D

En geloof het of niet, SCD is niet gebaseerd op de (overigens bijzonder grappige) heren uit Engeland. De naam stamt uit 1980 (samen met twee vrienden bedacht). We kwamen erop omdat de muziek die we toen maakten echt nergens mee te vergelijken was (nou ja, misschien alleen met HERRIE) 8) Als 16, 17-jarige vind je alles mooi wat je zelf maakt natuurlijk :)

Eerste twee SCD opname's, de eerste geheel live, de tweede met een overdub. De eerste met een cassetterecordertje gemaakt, de tweede met twee cassetterecordertjes :D Those were the days... 1982.

http://www.synthmusic.info/mp3s/010_First_SCD_Song.mp3
http://www.synthmusic.info/mp3s/012_Second_SCD_Song.mp3

Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik bied 500

Dat MOET scam zijn, zo'n hoog bod...

Origineel geplaatst door SCD
Ik heb een ouwe, en hij staat op zolder. Maar daar blijft ie ook! :D

:dubbel:

Status
Please reply by conversation.
Back