andromeda> 1xaanzetten voldoende?

Origineel geplaatst door gurth
Ik zet hem op on, dan zie je tekst in het scherm verschijnen, op het moment waarop je normaal gesproken de tekst negatief in het scherm ziet, dan blijft hij hangen.

Ik heb nog niet meegemaakt dat hij in 1 keer doorstart, ook niet dat hij het de 2de keer niet doet......

Maar je hebt het laatste os wel succesvol geupdate dus ?

Origineel geplaatst door mikemix
:D jammer van de ramcard, helaas staat het wel in de manual.

Ik lees die dingen zelden eigenlijk, al ik het dikke manual van de alesis wel vaak door moet nemen, nu nog, vanwege de complexiteit.
Maar enfin..... dat stukje nou net nie haha

Lijkt me sterk dat die memory card daarvan kapot gaat. Heb je hem daarna nog geprobeerd opnieuw te initialiseren.

Origineel geplaatst door 100%
Lijkt me sterk dat die memory card daarvan kapot gaat. Heb je hem daarna nog geprobeerd opnieuw te initialiseren.

Yep yep, compleet corrupt, zelfs batterij er uit gehaald voor een algehele reset, maar hij vertikt het

Ja ik heb dezelfde update weer ingeladen, nu doet hij het waarschijnlijk weer tot ik een andere soundbank inlaad.

maar het opstarten blijft altijd hetzelfde.........

allways the same wake up in the rain.

Origineel geplaatst door gurth
Ja ik heb dezelfde update weer ingeladen, nu doet hij het waarschijnlijk weer tot ik een andere soundbank inlaad.

maar het opstarten blijft altijd hetzelfde.........

allways the same wake up in the rain.

Jammer dat ik je niet verder heb kunnen helpen

bedankt voor de moeite:halleluja

Ik ben nog wel geinteresseerd of er nog meer mensen zijn die dit bootprobleem hebben, daar mijn andromeda dealer dit als gebruikt om mij het riet in te sturen.

Het enigste wat ik ooit heb gehad was een corrupte patch, ik geloof dat het 32 was. Ik had een hele bank via midi ingeladen, en elke keer als ik op patch 32 kwam liep hij vast. Bij het opnieuw aanzetten liep hij dan weer vast, pas bij een tweede keer aanzetten ging het wel goed.

Dit is me daarna nog een aantal keer gebeurd, omdat ik steeds vergat welke patch het ook alweer was. Uiteindelijk heb ik hem maar overschreven.

Maaruh, die boot problemen zijn dus niet normaal. Die dealer moet een schop onder z'n kont krijgen.:okdan:

Heeft het vastlopen ook iets te maken met of je in multi mode gaat (mix)?
Bij mij heeft die dat wel eens.

Maar in losse program mode gaat het altijd goed.

En sysex op m'n midex naar de a6 (hoezo flow) gaat bij goed hoor. Als je in midi ox de timining net ff wat ophoogt.

Back