25 mei: NE1 in de Amsterdam Arena!

Ethereal

Instant Fuck-up
Jaja, ik mag met mijn band aankomende vrijdag de Amsterdam Arena rocken!!!! Als ik er aan denk dan pis ik al in de broek, maargoed :P

Gaat om de wedstrijd Amsterdam Admirals vs. Cologne Centurions, en vóór de wedstrijd én tijdens halftime zal NE1 het podium beklimmen.. Daar zullen we ook onze eerste single presenteren!

De wedstrijden van de Amsterdam Admirals staan bekend om hun enorme spektakel, dus het gaat waanzinnig worden.. Ik heb er ENORM veel zin in!!

Meer info:

http://www.ne1.nl
http://www.admirals.nl

:halleluja

Dat is gaaf zeg!! Heel leuk voor jullie. Ik zou het ook in mijn broek doen als ik daar zou staan ;) . Ik wens jullie in iedergeval heel veel succes en plezier.

:)

succes man
Het zal denk ik een rare gewaarwording worden daar het publiek niet voor jullie komt maar voor een sportwedstrijdje. Kan alleen maar meevallen toch?

Is inderdaad wel zo, je kunt alleen maar hopen dat het in de smaak zal vallen.. Uiteraard hebben we onze set wel enigszins aangepast aan het karakter van zo'n wedstrijd! Het kan alleen maar meevallen, en daar komt bij, hoe vet is het om uberhaupt in de Arena te mogen spelen? :{

Nog 5 daagjes :okdan:

Tot morgen

Tot morgen

Ik ga morgen naar de wedstrijd toe.
Me broertje heeft er kaartjes voor gewonnen :)

IK zal zaterdag wel wat commentaar geven ;)

zo!

zo!

Dat was niet zo best :)
de wedstrijd dan :)

Jullie optreden rockte wel onwijs zeg.
Echt muziek die je bij zo een evenement zou verwachten.

Het was jammer dat ik aan de andere kant van de Arena zat.

Alleen jammer dat het volume tijdens half-time een stuk lager stond dan voor de wedstrijd.

Het eerste nummer vond ik denk ik het gaafst. 'Welcome' heet die denk ik?
Dat nummer kunnen ze zo al leader gebruiken bij finales van belangrijke sportevenementen :)

Al met al geslaagd!

Thanks man!! Te gek om te horen.. Was echt een BIZARRE ervaring al met al, al liet het geluid in de 2e set te wensen over.. Maar wat een fucking adrenalinerush zeg!!! Blijft uiteraard moeilijk om mensen mee te krijgen die eigenlijk niet op je zitten te wachten, maar we hebben keihard ons best gedaan, en het enorm naar ons zin gehad!

Super-ervaring!! Ik wil nog een keer :{

Fotootjes van afgelopen vrijdag, optreden tijdens pregame en halftime bij de Amsterdam Admirals in de ArenA: (Zeer kleine selectie, hebben er honderden :engel:

1.jpg

Even posen met de band, vlak voor de Arena open ging..

2.jpg

1 Minuut voor we werden opgehaald om richting podium te gaan.. *bibber*

7.jpg

2 Minutes to go..

3.jpg

Best een hoop mensen! (Al lijkt een Arena met 15.000 man binnen alsnog enorm leeg..) En holy crap, cheerleaders zijn lekker..

4.jpg

Rammen!! Wat een fokking adrenalinerush...

8.jpg

Close-up.. argh..

6.jpg

Verrek, dat ben ik..

5.jpg

Met de Mascotte van de Admirals op de foto..

WAANZINNIGE ervaring! :okdan:

Back