606 nu al 275.-

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
Advertentienr.:9351983913 op mp

gaan we daar nu ook al heen
ri > de 300 voor een 606
ik wildr best weer een ....namelijk aale de te prgrammen triggers uit ,..erg chill bakkie
hebtetr eiegnlijk zoon 180 voor over
...lunktniet meer denk

in een paardagen 275.-
o o o o o o:Z

Ik snap dat niet zo met de 606 qwa prijs. De 808 is zo omhoog gegaan en de 606 wil iedereen nog de prijs van 10 jaar geleden.

12 jaar terug was de prijs 500 piek

606 = altyd gewild ..varierend van mods / geen mods ...180a250 eu ...vind m verder bv geen 300+ waard as we die kant op gaan
kijk ik heb hier een cr8000 is best een leuke drumachine die mag met denodige mods best wat meer kosten instant tr808 sounds veel zijn [on edittable dat wel ] t zelfde conga / cowbell ...hats ites anders ....

ok606 tsja
ik kocht de mijn e van boemtsjak netjes voor 180 metde ind. outs erop ook erg yn

Origineel geplaatst door R-ond
606 = altyd gewild ..varierend van mods / geen mods ...180a250 eu ...vind m verder bv geen 300+ waard as we die kant op gaan
kijk ik heb hier een cr8000 is best een leuke drumachine die mag met denodige mods best wat meer kosten instant tr808 sounds veel zijn [on edittable dat wel ] t zelfde conga / cowbell ...hats ites anders ....

ok606 tsja
ik kocht de mijn e van boemtsjak netjes voor 180 metde ind. outs erop ook erg yn

mja 606 word ook steeds duurder kben blij dat ik er hier eentje voor een schappelijk prijsje heb kunnen aan schaffen.. als je beetje die soud zoek en geen 275 eraan wil uit geven koop gewoon een kpr-77... vette sounds en het sequence valt ook reuze mee als je et eenmaal door heb en je heb ook 2 triggers out.....

606 is dik.
Idd, in het gulden tijdperk was hij een jaar of 10 terug ook al 500 gulden.
Niks vreemds aan, vraag en aanbod, hij wordt simpelweg niet meer gemaakt.

Origineel geplaatst door mikemix
606 is dik.

is wel waar idd ,..606 is breed inzet baar voor t hardere werk / electro ,...
en t modulaire ge noodles ....nieuw woord hioero ontdekte
wokken met moulair is deze tr telg best geschikt voor zeker voor t hands on ,..editten ,...easy en terwijl die played ....dat kan geen enkele andere tr drummachine [ begreep ik ]
das wel byzonder

heb vettte lol gehad vorig jaar toen mn pc crashed was

tr606 > out trig in de pro one seq en trig > in de seq van de cs 30 ,...ga dat ieens netjes mixen met de juiste fx ...
instant electro

cybotron ...dat soort muziek werdt aleen maar zo gemaakt ...tr 808 [ok dat we;l !!] met pro one / ms 20 vocoder erby ....en CLEAR mu cosmic car !! hah
iemand nog 606 over
moet snel verder met mn cr8000 modded project voor pix search op cr8000 hier !

606 is dik.

Ik heb mijn 606 al 14 jaar oid. Hij was toen 500 piek. De 606 word vaak beweerd de poor man's 808. De 808 is in de jaren zo omhoog gegaan qwa prijs.

Als er een 606 word aangeboden zitten er veel mensen achteraan om hem te bemachtigen.

Het is de goedkoopste tr met draaiknoppies :)

In verhouding tot prijs van de 808 is 606 veel gear voor weinig.

z'n 606 in org doos (in goede staat) krijg je echt wel meer voor dan 300 euro op ebay.

Korg Kr heb ik nooit wat in gezien. Zijn ook heel vaak kapot als je ze ziet. geen draaiknoppies. Ik zie de vergelijking niet.

roland cr 8000 is een stuk zeldzaamer. Die prijs van 200 - 300 oid gaat ook nergens over. super cool ding

ik heb 275 euro betaald voor mn 606.. wel met orginele handleiding, quickstartkaart en tas
was van de eerste eigenaar die dr al jaren niks meer mee deed..
kijk dan vind ik het wel waard eigenlijk..

606 is dik.

Ik vind de prijzen van tegenwoordig wat de 606 betreft reuze meevallen
Hij was inderdaad 10 jaar geleden ook al 500 gulden, daar kun je hem
nu soms ook nog wel voor bemachtigen als je wat geluk hebt.
606 = vet, 606 & 303 samen = de bomb

Origineel geplaatst door R-ond

ok606 tsja

Die CR-8000 is wel redelijk obscuur, CR-78 komt vaker voor.

Had Trash niet een enorme antipathie tegen die bak of was dat een andere uit die reeks?

....

....

Origineel geplaatst door marcuuu

Korg Kr heb ik nooit wat in gezien. Zijn ook heel vaak kapot als je ze ziet. geen draaiknoppies. Ik zie de vergelijking niet.

de sound is gewoon redelijk het zelfde hij is niet spelend te editen (behalve als je heel strak reactie vermogen heb) en er zitten schijfjes op ipv draai knopjes... maar ik denk dat kwa geluid er toch wel zeker vergelijking is.....
als ik aan drumbakkies als de 606 denk kom ik toch snel bij dr110 of kpr77

Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik vind de prijzen van tegenwoordig wat de 606 betreft reuze meevallen
Hij was inderdaad 10 jaar geleden ook al 500 gulden, daar kun je hem
nu soms ook nog wel voor bemachtigen als je wat geluk hebt.
606 = vet, 606 & 303 samen = de bomb

P'cies, ik vind de vergelijking met de 808 niet echt opgaan,
vandaar dat ik beide heb.
Persoonlijk vind ik een 606 die 100% werkt en in nieuwstaat verkeert,
zeker 250,- a 300,- waard vandaag de dag.

mijne heb ik twee maanden geleden van de eerste eigenaar overgenomen
perfect werkende nieuwstaat met tasje en manual voor onder de 200 euro.
Soms werkt geduld.
Ik heb dan nog altijd spijt dat ik mijn 303 uit 95 die ik via jou had gekocht John,
heb verkocht een aantal jaren terug.
303+606+(!)808 is da bomb :D

Vormt zo'n 606 nou ook een beetje leuke combi met een 909? En hoe doen jullie dat nou met die ene output eigenlijk, of zijn veel van die bakkies tegenwoodig gemod?

beetje duur, maar een 606 is een leuke bak!
Geef me een 606 en een 303 and i rock the place!!! :)

Origineel geplaatst door Hooihuis
Vormt zo'n 606 nou ook een beetje leuke combi met een 909? En hoe doen jullie dat nou met die ene output eigenlijk, of zijn veel van die bakkies tegenwoodig gemod?

Zeker, de h-hats zijn super van de 606, ook de toms en snare zijn cool.
Kick is minder v/d 606.
606 is een hele goede/mooie analoge aanvulling op de 909.

Origineel geplaatst door Cisco
beetje duur, maar een 606 is een leuke bak!
Geef me een 606 en een 303 and i rock the place!!! :)

Pure scheikunde.
Die 2 zijn creatieve chemie draaiers:D

ik heb die van mij 2 jaar geleden gekocht voor 150 E met meerdere outputs, in nieuwstaat met draagtasje. hij woonde ook nog eens op fietsafstand maar ik ben dan ook een bofkont :D. toch denk ik dat je ze nog wel kan vinden voor die prijs. het was iemand die in één keer stopte en z'n hele studio de deur uit deed.

Origineel geplaatst door machine
ik heb die van mij 2 jaar geleden gekocht voor 150 E met meerdere outputs, in nieuwstaat met draagtasje. hij woonde ook nog eens op fietsafstand maar ik ben dan ook een bofkont :D. toch denk ik dat je ze nog wel kan vinden voor die prijs. het was iemand die in één keer stopte en z'n hele studio de deur uit deed.

nou dan ben je inderdaad een bofkont:okdan:

...

...

Zeker, de h-hats zijn super van de 606, ook de toms en snare zijn cool.
Kick is minder v/d 606.
606 is een hele goede/mooie analoge aanvulling op de 909.
droog is de kick idd niet veel maar als je er een leuke distortion overheen gooid bigmuff ofzo komt ie wel echt tot leven

Back