Jupiter 8 op MP..

Je bedoelt geen ouwe koeien uit de kast laten komen?

Origineel geplaatst door fuse
Belachelijke prijs natuurlijk. Zo'n ding is niet meer dan 1500 waard. :W

heel goed opgemerkt fuse... de officiƫle waarde is nihil want instumenten kunnen 3 jaar na nieuwkoop afgeschreven worden.
het heeft natuurlijk nog wel een waarde voor verzamelaars en liefhebbers maar dat zijn toch maar nostalgische losers.
jij gaat zeker ook naar shows voor klassieke auto's om dan tegen iederen te zeggen dat die auto's niks meer waard zijn :D

keep it up :okdan:

Daar hebben ze hier zelfs iets voor in de software gebakken :D

Magoe, loopt t een beetje in de markt MoPo?
Waarom heb je die Jupe eigenlijk aangeschaft? Jij bent toch meer van de "club met de telefooncentrale"?

Ik had die knoppen centrale van me Serge verkocht dus een zakje geld.
Dus ik denk ik koop een paar mooie poly synths.
Maar ja dat is wel een beetje suf als je amper acoorden kan spelen.
Dus ja ik hou me JP4 wel lekker dat is al polyfoon genoeg voor mij en ik ga idd naar de knoppen zo of uh kabels.
Met een beetje mazzel komt volgende week me Synthi-E binnen en met de JP8 ben ik met diverse mensen aan het onderhandelen. Maar ik ben er wel weer achter dat ik veel plezier heb met een modular dan met zo een grote analoge poly.
Volgende week is wat Serge moduletjes ophalen 8)

Origineel geplaatst door mono-poly
Nou mensen gewoon negeren die trol van een Fuse.

Dat was geen trol hoor. Eerder een bijdehante opmerking. (En een referentie dat je ooit die Chroma voor 1500 aan iemand ANDERS heb verkocht.)

Een trol is zeggen dat een of andere knakenpoetser het in z'n hoofd haalt om er 2800 ballen voor te vragen! Maar zo ben ik niet. :engel:

dacht ik eerst ook maar de originele toms + stands zitten erbij dus is het redelijk... zeker gezien de conditie.
ben al heel lang opzoek naar een standaard voor de syncussion maar die zijn echt nergens te vinden.

(sorry OT)

Prijs valt mee. Maar ik hou niet zo van Ebay, zeker niet in een ander land..

thnx anyway

Origineel geplaatst door Arv
(sorry OT)

Prijs valt mee. Maar ik hou niet zo van Ebay, zeker niet in een ander land..

thnx anyway

da's gewoon onze eigen hollandsche ralphvanzeel hoor, xenofoob.

met zo'n pearl syncussion kan je tenminste nog zeggen: pfieuw! wat is dat ding duur!

Origineel geplaatst door Leo
da's gewoon onze eigen hollandsche ralphvanzeel hoor, xenofoob.

met zo'n pearl syncussion kan je tenminste nog zeggen: pfieuw! wat is dat ding duur!

niet zo gek dat hij z'n spullen daar in uk verkoopt
daar lopen ze tenminste niet zo te zeuren dat alles zoooduuuur is.
typisch hollands dubbeltjesdraaiersgezezever :D

syncussion is een prachtige drumsynth en zo'n setje heeft inmiddels al museumwaarde

OT!

Prijs valt toch best mee? Je krijgt er wel die trommels en statief bij. Ik dacht namelijk dat de huidige prijs voor alleen de drumbak iets van 450E was..

R

@Fuse flikker toch lekker op jij galbak!
Wat wil je on godsnaam bereiken?
Kom je zometeen zeggen dat ik last van Phocos heb of zo?

:doei: :doei: :doei:

De synucssion vind ik persoonlijk veel te duur ja.
Maar goed als hij hem voor die prijs kan slijten is dat mooi voor hem.

Origineel geplaatst door Leo

:D

Mag het ook een gesampelde "pfieuw" zijn?

toch vind ik het jammer dat je m niet iets meer tijd gunt, je hoeft m niet poly te gebruiken mono, hij verrast mij nog elke keer nadat ik m aanzet, maar goed ieder zijn smaak

:D (tip)

Attachments

• optie.gif
    optie.gif
    3,8 KB · Bekeken: 94
425 euro voor de syncussion + die drums is echt de max hoor. als je die ponden even omrekent vraagt onze ralph er +700 euro voor.

die drums + standaard heb ik hier nog ongebruikt in de kelder liggen. als iemand daar 300 euro voor wil betalen om z'n museumstuk kompleet te maken moettie maar even pb'en. :)

Back