E-mu SP-1200 Reissue edition/Black case

Status
Please reply by conversation.

matador

Stamgast
Ik zoek op korte termijn een E-mu SP-1200 drum sampler, en wel de reissue edition die met de zwarte case ipv de grijze. Hij moet technisch en optisch wel in goede staat zijn, dus met werkende pads, in- en output jacks en floppy drive. Als je een library van floppy disks hebt opgebouwd met interessante sounds ben ik eventueel bereid die tegen meerprijs ook over te nemen.

Dus als je je ongebruikte SP-1200 snel in contanten wilt omzetten p.b. maar ff.

o ik zie dat hij ook wel bereid is om te verzenden.
damn... die had ik zelf moeten kopen :D

Origineel geplaatst door machine
hoezo?

Ik zie alleen maar onzin in zijn feedback waar uit ik niks kan proeven dat het een muziekant/liefhebber is.
Waarschijnlijk is het gewoon een gehacked acount die voor een scam gebruikt word.

kan toch ook gewoon een gast zijn die wat van z'n spullen verkoopt omdat hij de cash nodig heeft? lijkt mij eerder aannemelijk.

nee mono een beetje gezonde achterdocht kan geen kwaad maar in dit geval denk ik dat je het verkeerd hebt want oplichters doen geen pickups.. die blijven anoniem

Anyway, ik was toch te laat voor die Engelse veiling. Hier gaat de zon ietsje later op dan aan de jullie kant van de atlantische plas. Jammer dat veel van die US Ebay-veilingen "US/Canada only" zijn. Ik snap die paranoia niet van die Ebayverkopers tov Europese ebayers?

Ik zal mijn ogen de komende tijd openhouden alsof het 1999 is ;-)

Status
Please reply by conversation.
Back