GL2000 van Allen & Heath. 450.- !!!

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
is dit niet heeeel goed koop ?
beetje beter [of niet ] dan de mix wizzard toch en die zijn erg goed zelfde specs ,
gl serie tafels [ die grote ] zijn beste live tafels
ik vindt 450 een koopje

Advertentienr.:9458995913
mp mengpanelen

Klasse mengtafel GL2000 van Allen & Heath.

* 16 monokanalen
* 4 stereokanalen (maakt totaal 24 kanalen)
* 6 delige parametrische toonregeling
* 6 delige aux (pre/post schakelbaar) per kanaal
* 4 sub-groepen
* incl. nette flightcase

heb die gast al gemaild maar hij had biedingen ver boven de 450 gehad zei hij, dus helaas.

Volgens mij lult die vent dan, ik zou nooit ongezien boven zo'n bedrag gaan bieden op een live-tafel van pak 'm beet 8 jaar oud.

Je hebt geen idee wat die dingen te lijden hebben soms en dit is nou ook niet bepaald een hight-end bak.

De WZ serie is er idd rechtstreeks van afgeleid. Overigens een mooie serie was dat met veel varianten, de 14-4-2 was echt een mooi compact ding met ook nog eens een fatsoenlijke toonregeling.

ik heb m gevraagd of ik m voor 450 deze week nog kon ophalen,,, lijkt me sterk dat hij dan zwaar gaat bluffen met de kans dat hij m niet kan verkopen.

Daar sta je nog van te kijken...

Andersom trouwens ook: hoe vaak heb ik geen reaktie op mijn ads zowel hier als op MP gehab met mensen die 'm willen kopen en vervolgens niets meer van zich laten horen.

Ook eeen mooie, dr staat een Nordlead op MP waar de verkoper vrolijk zelf staat mee te bieden in zijn advertentie. (nou vraag ik je)

Ik lees dat ik later op de avond aan t ver-R-ond-en ben :D

Nee joh, ik heb nu nix aan zo'n tafel, maar als ik nog een analoog voor live (ooit weer) nodig heb dan zal 't zeker weer een Soundcraft Delta of een A&H GL/WZ bak worden.
:okdan:

Re: GL2000 van Allen & Heath. 450.- !!!

Origineel geplaatst door R-ond
is dit niet heeeel goed koop ?

ik vindt 450 een koopje

wat is dan plus minus een gangbare prijs voor deze mengert?

er staat er nog een te koop op MP byzuhway . . . 8 kanalen meer :) <<<click

ook nog een iets duurdere op MP ..... is dit een normale prijs??? (oke het is de 2200, de geupdate versie dus en ut is un winkel, ik citeer van de website "het mooiste en gezelligste 'MUZIEKPALEIS' van Nederland!".... hell yeah 8)

In onze showroom staat nog een GL2200-32:

Specs:

* 32 mono- en 2 stereo kanalen
* 100Hz High pass filter
* 4 bands toonregeling met mid sweeps (lo/hi)
* Fantoomvoeding per kanaal inschakelbaar
* 6 auxen (1/4, 5/6 pre post)
* 2 stereo returns met aux en eq
* 4 subgroepen
* Direct out per kanaal
* Talkback funktie

Deze tafel mag eenmalig weg van € 3595,- voor € 2695,-

Graag tot ziens bij,

Vriese Music Palace

Laatst gewijzigd:
Voor de liefhebbers wat prijzen uit zomer 2002:

GL-2200 24ch € 2750
GL-2200 32ch € 3540

Je ziet hoe snel je zo'n bak afschrijft...

Origineel geplaatst door The Q
Voor de liefhebbers wat prijzen uit zomer 2002:

GL-2200 24ch € 2750
GL-2200 32ch € 3540

Je ziet hoe snel je zo'n bak afschrijft...

mar is 450 dan nog steds niet erg goedkoop? tis toch een mooie bak voor weinig, mits in goede staat natuurlijk.

Laatst gewijzigd:
Ik heb m gevraagd of hij in goede staat was, en nou zegt ie weer dat het een opknapper is en dat ie dan nog meer dan 500 voor geboden heeft gekregen.

Origineel geplaatst door gerrie79
mar is 450 dan nog steds niet erg goedkoop? tis toch een mooie bak voor weinig, mits in goede stat natuurlijk.

Tja wat zal ik zeggen... mijn laatste analoge Soundcraft was een Delta uit '99 en die was maar 500 euri. Nieuwprijs van 6500 ex BTW ... Je kan er echt geen lijn op trekken, het is echt een kwestie van vraag en aanbod.

Ik raad iedereen aan voorzichtig te zijn met ex PA tafels want ze hebben vaak aardig wat te lijden gehad. Vrachtwagen in en uit, van 5 graden in de laadbak in een vochtige zaal van 25 graden. Roadies die echt alles kunnen gooien wat er staat. Glazen bier die in het rond vliegen... noem maar op...

Contactspray is ook weer zo'n issue, vergewis je dr van dat de vorige eigenaar dat ding niet volgespoten heeft met allerlei rotzooi.

Magoe... de prijs. Er wordt veel fantastisch analoog spul aangeboden voor prijzen die ver onder de nieuwwaarde liggen het is vooral een kwestie het kaf van het koren te scheiden en niet blind op de verkopende partij te vertrouwen.

Ik heb weleens met een gl2200 gewerkt, nou deze tafel klinkt echt een stuk beter nog dan een ghost,
Het lijkt me sterk dat die waarde zo keihard gedaald is. Zowiezo betaal je voor een mix wizard nog altijd nieuw zo 1200-1500 voor een 16 kanaals. Als je voor een mackie vlz 450 betaalt dan zal je voor een A&H altijd meer betaal. A&H is gewoon luxer beter en gewilder spul.

Ik zie dat keesverkerk een mix wizard wegdoet. Dit is ook een hele goed klinkende tafel.

Origineel geplaatst door bobaphat
Ik heb weleens met een gl2200 gewerkt, nou deze tafel klinkt echt een stuk beter nog dan een ghost

Met alle respect Bob maareh... dan zou ik een KNO arts opzoeken. Mss is t een kwestie van smaak maar in mijn geval zou ik nooit tot die conclusie komen.

Je vergelijkt een PA tafel van 3 mile met een studiobak van 6 mile (in die tijd dan) die echt veel meer in zijn mars heeft (en ik kan het weten).

Nou ga ik pitten :Z

ohja hoor dat dan,, hier krijg je m :kont: 8o)

ik heb ze echt naast elkaar gehoord, die kans krijg je niet vaak. Zelfs op gearslutz zijn er zat mensen die alleen de preamps van de mix wizard al beter vinden dan de ghost.

Lekker kontje hoor :P

Nee echt, de enige A&H die ik gelijkwaardig en mss zelfs beter vond was de GS3. Maar zoals gezegd, kwestie van Smackos denk ik. :)

Ik had toch ook nog even geinformerd, twee kapotte faders waaronder 1 van de master.
8 jaar oud en gebruikt als monitor mixer bij een amateur band..... kleine rokerige zaaltjes waarschijnelijk...... nee dank u. :walker:

Origineel geplaatst door The Q
Lekker kontje hoor :P

Nee echt, de enige A&H die ik gelijkwaardig en mss zelfs beter vond was de GS3. Maar zoals gezegd, kwestie van Smackos denk ik. :)

;)
Gs3 heb ik gehad, ook goeie tafel, alleen weinig channel headroom. Ik vind de Mix Wizard nog net een tandje beter wat dat betrefd.

Back