Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Hooihuis
Zeker geen slechte prijs Vizion! Het gaat tenslotte om het geluid wat zo'n ding produceert, en synths als deze worden ook steeds interessanter.
Origineel geplaatst door Hooihuis
Goede kans dat deze bak een Minimax met gemak wegblaast, en dat je er gewoon meer plezier van hebt![]()

Ik heb zo'n soort van seriele poort op m'n SH-101. Zal het iets soortgelijks zijn?Origineel geplaatst door Freakydile
Ik ben nog steeds benieuwd welke mod er in mijn MG-1
gebouwd is, er zit aan de achterkant een soort van seriele
poort ingebouwd, en ik heb echt geen ****ing idea wat dat
nou zou kunnen zijn of doet. Strange, en ik kan er ook nergens
iets over vinden. Ik zou zweren dat die jongen van wie ik em
destijds kocht heeft gezegd wat voor mod het was, maar ik
weet het echt niet meer. Ik heb ook geen zin em open te
vijzen.
Iemand een idee?
Axel
Origineel geplaatst door edhal
als je 'm nou eens fijn aan mij verkoopt![]()
dan zoek ik dat wel voor je uit!

Origineel geplaatst door Vizion
Ik kan het geluid het beste omschrijven als dik, ronkend en levendig. Met een bruut filter.
Erg prettig om aan te horen en mee te tweaken.
Heb nog zitten twijfelen of ik deze zou kopen of voor een Creamware Minimax zou gaan maar heb toch voor echt analoog gekozen..
Een echte Mini zit er voorlopig toch zeker nog niet in.. nu nog de CV aan de praat krijgen via mijn teebee 303 (heb daar nog nooit iets mee gedaan)
Origineel geplaatst door R-ond
..en nog bedankt voor de tip R-ond!
tis uwe van harte gegund...; remember the opera ...???
is nog nie fixed [kheb ondertussen een dk70 erby whooooooooooo
ook aan sander een iedereen wie dit wil ...lezen fgdhfefhj ; feett siel 2056/2044/20204ssm x6
voor nog geen meier
Origineel geplaatst door chilistein
Dk70 ?!? dk700 zul je bedoelen, ik zou bijna zeggen: "peerlen voor de zwijnen"
Desalniettemin gefeliciteerd.
Je was me net voor omdat de beste man 's ochtends niet bereikbaar was vermoedelijk wegens een of ander probleem.
Ik heb er alleen maar die is kaput en de TNT zoekt nog uit welke postbode dat op zijn geweten heeft; ik wacht nog geduldig in de wachtrij voor Boemtsjak maar ik geloof niet dat ik erg vooraan sta.
Het is niet de juiste thread maar ik zou toch graag van je horen hoe die klinkt en eventuele snippets zijn uiterst welkom desnodig in een aparte Siel thread.
De verkoper deelde mij overigens mede dat zijn geCEMde Bitone beter zou klinken dan de SSMladen DK700.
Die mededeling achtte ik dermate onwaarschijnlijk dat ik daaruit maar een zeer kortstondige genoegdoening putte. Dus hook me/us up met een paar van die voorbeelden.
Origineel geplaatst door chilistein
Dk70 ?!? dk700 zul je bedoelen, ik zou bijna zeggen: "peerlen voor de zwijnen"
Desalniettemin gefeliciteerd.
Je was me net voor omdat de beste man 's ochtends niet bereikbaar was vermoedelijk wegens een of ander probleem.
Ik heb er alleen maar die is kaput en de TNT zoekt nog uit welke postbode dat op zijn geweten heeft; ik wacht nog geduldig in de wachtrij voor Boemtsjak maar ik geloof niet dat ik erg vooraan sta.
Het is niet de juiste thread maar ik zou toch graag van je horen hoe die klinkt en eventuele snippets zijn uiterst welkom desnodig in een aparte Siel thread.
De verkoper deelde mij overigens mede dat zijn geCEMde Bitone beter zou klinken dan de SSMladen DK700.
Die mededeling achtte ik dermate onwaarschijnlijk dat ik daaruit maar een zeer kortstondige genoegdoening putte. Dus hook me/us up met een paar van die voorbeelden.