moog mg1 realistic [notbadd 250.-]

R-ond

Gepokt en gemazeld
overleden lid
250.- geen slechte prijs voor een cv gate moog ala rogue ,..
Advertentienr.:9474842213
marktplaats synths..

Goeie prijs idd
Deze heeft precies ook TRS in/uit in plaats van tulp-stekkers. Moeten wel nog nieuwe sliders bij.

Heb net audio-interface gekocht, anders deed ik wel een bod.

Het beestje heeft een nieuwe papa..

Het beestje heeft een nieuwe papa..

Ik heb hem vanavond opgehaald.. vet bakkie, heerlijke romige Moog sound!! :kroon:

Attachments

• realistic concertmate (moog) mg-1.jpg
    realistic concertmate (moog) mg-1.jpg
    36,9 KB · Bekeken: 81
Toen Tandy [radio shack] nog in nederland zat ,zag ik die kastjes daar nog wel eens liggen.
Ook wel eens mee gespeeld.
Het kwam bij mij over met een hoog "speelgoed" gehalte.
En er een kopen, en je daarme in het openbaar begeven, was toen die tijd gewoon "not done ".

Maar aan alles is aan veranderingen onderhevig.
Dus het kastje klinkt wel moogy ?
Dit vraag ik omdat toen die tijd ook het geluid als" niet moog" werdt afgedaan.

Veel plezier met de kast ;)

Omschrijving..

Omschrijving..

Ik kan het geluid het beste omschrijven als dik, ronkend en levendig. Met een bruut filter.
Erg prettig om aan te horen en mee te tweaken.
Heb nog zitten twijfelen of ik deze zou kopen of voor een Creamware Minimax zou gaan maar heb toch voor echt analoog gekozen..

Een echte Mini zit er voorlopig toch zeker nog niet in.. nu nog de CV aan de praat krijgen via mijn teebee 303 (heb daar nog nooit iets mee gedaan)

Zeker geen slechte prijs Vizion! Het gaat tenslotte om het geluid wat zo'n ding produceert, en synths als deze worden ook steeds interessanter.

Goede kans dat deze bak een Minimax met gemak wegblaast, en dat je er gewoon meer plezier van hebt :okdan:

Origineel geplaatst door Hooihuis
Zeker geen slechte prijs Vizion! Het gaat tenslotte om het geluid wat zo'n ding produceert, en synths als deze worden ook steeds interessanter.

Absoluut, het zou me niet verbazen als dit zo'n typisch bakje wordt waarvan uiteindelijk de prijs weer omhoog gaat (niet dat ik hem daarvoor heb gekocht; spul blijft bij mij meestal hangen als een soort eindstation.. ;)

Origineel geplaatst door Hooihuis
Goede kans dat deze bak een Minimax met gemak wegblaast, en dat je er gewoon meer plezier van hebt :okdan:

Qua bassen denk ik dat ook wel, qua mogelijkheden dan weer niet daar is de Minimax dan weer de kloon van de MG1's grote broer voor :)

Ik heb hem gisteravond bij de vorige eigenaar beluisterd over een basversterker voor op het podium..

Die buren waren maar wat blij dat het ding verkocht werd..:dubbel:

Radioshack heeft nog steeds een keyboardlijn, eveneens onder de naam concertmates (zal wel een of andere japans iets zijn onder licentie)

Mod

Mod

Ik ben nog steeds benieuwd welke mod er in mijn MG-1
gebouwd is, er zit aan de achterkant een soort van seriele
poort ingebouwd, en ik heb echt geen ****ing idea wat dat
nou zou kunnen zijn of doet. Strange, en ik kan er ook nergens
iets over vinden. Ik zou zweren dat die jongen van wie ik em
destijds kocht heeft gezegd wat voor mod het was, maar ik
weet het echt niet meer. Ik heb ook geen zin em open te
vijzen.

Iemand een idee?

Axel

Re: Mod

Re: Mod

Origineel geplaatst door Freakydile
Ik ben nog steeds benieuwd welke mod er in mijn MG-1
gebouwd is, er zit aan de achterkant een soort van seriele
poort ingebouwd, en ik heb echt geen ****ing idea wat dat
nou zou kunnen zijn of doet. Strange, en ik kan er ook nergens
iets over vinden. Ik zou zweren dat die jongen van wie ik em
destijds kocht heeft gezegd wat voor mod het was, maar ik
weet het echt niet meer. Ik heb ook geen zin em open te
vijzen.

Iemand een idee?

Axel
Ik heb zo'n soort van seriele poort op m'n SH-101. Zal het iets soortgelijks zijn?

Origineel geplaatst door edhal
als je 'm nou eens fijn aan mij verkoopt ;)
dan zoek ik dat wel voor je uit!

Veeeeeeeeeeels te bruut en leuk voor ;)

Je zal er vast eentje vinden, zie ze wel eens
voorbij komen.

Axel

Re: Omschrijving..

Re: Omschrijving..

Origineel geplaatst door Vizion
Ik kan het geluid het beste omschrijven als dik, ronkend en levendig. Met een bruut filter.
Erg prettig om aan te horen en mee te tweaken.
Heb nog zitten twijfelen of ik deze zou kopen of voor een Creamware Minimax zou gaan maar heb toch voor echt analoog gekozen..

Een echte Mini zit er voorlopig toch zeker nog niet in.. nu nog de CV aan de praat krijgen via mijn teebee 303 (heb daar nog nooit iets mee gedaan)

..en nog bedankt voor de tip R-ond!
tis uwe van harte gegund...; remember the opera ...???
is nog nie fixed [kheb ondertussen een dk70 erby whooooooooooo
ook aan sander een iedereen wie dit wil ...lezen fgdhfefhj ; feett siel 2056/2044/20204ssm x6
voor nog geen meier

maar goed mg1 talking k schaam me keheb m ooit verkocht voor 650.- gld en d8 dat t veel was want tandy / radio shack dat kan niks zijn toch ?
fout
in de tyd dat ik deze moog had wilde ik een egte en ik had toen ook een octave cat [vondt laatst nog de in[ruil] kwintantie bon 650.- [jaaaaaa gld ] voor terug gekrgen en wat kocht ik ; een egte moog;
de dual prodigy die ik nog steeds heb l; serieues dik apparaat !!

maar de mg1 is egt zekers voor die 250 [vizion] en egt tof apparaat
die qa sounds en specs niet onder doet voor een prodigy ,..want cv / gate
en 2 osc en sync en knoppen [sorry mp ] en er is een mod . voor audio in ,....
fette bakk ...
je hebt ook mfb/ en meer soortalike 3osc bakkies ...voor 250.- eu verkoop je je niet aan deze moog !!!
mg mensen is ok !! tandy heeft een ROCKKKKK aan !!
vizion sc+6 en thn x nog voor opera mega ssm bak aaleen die batery

Re: Re: Omschrijving..

Re: Re: Omschrijving..

Origineel geplaatst door R-ond
..en nog bedankt voor de tip R-ond!
tis uwe van harte gegund...; remember the opera ...???
is nog nie fixed [kheb ondertussen een dk70 erby whooooooooooo
ook aan sander een iedereen wie dit wil ...lezen fgdhfefhj ; feett siel 2056/2044/20204ssm x6
voor nog geen meier

Dk70 ?!? dk700 zul je bedoelen, ik zou bijna zeggen: "peerlen voor de zwijnen"
Desalniettemin gefeliciteerd.

Je was me net voor omdat de beste man 's ochtends niet bereikbaar was vermoedelijk wegens een of ander probleem.
Ik heb er alleen maar die is kaput en de TNT zoekt nog uit welke postbode dat op zijn geweten heeft; ik wacht nog geduldig in de wachtrij voor Boemtsjak maar ik geloof niet dat ik erg vooraan sta.
Het is niet de juiste thread maar ik zou toch graag van je horen hoe die klinkt en eventuele snippets zijn uiterst welkom desnodig in een aparte Siel thread.
De verkoper deelde mij overigens mede dat zijn geCEMde Bitone beter zou klinken dan de SSMladen DK700.
Die mededeling achtte ik dermate onwaarschijnlijk dat ik daaruit maar een zeer kortstondige genoegdoening putte. Dus hook me/us up met een paar van die voorbeelden.

Re: Re: Re: Omschrijving..

Origineel geplaatst door chilistein

Je was me net voor omdat de beste man 's ochtends niet bereikbaar was vermoedelijk wegens een of ander probleem.
Ik heb er alleen maar die is kaput en de TNT zoekt nog uit welke postbode dat op zijn geweten heeft; ik wacht nog geduldig in de wachtrij voor Boemtsjak maar ik geloof niet dat ik erg vooraan sta.
Het is niet de juiste thread maar ik zou toch graag van je horen hoe die klinkt en eventuele snippets zijn uiterst welkom desnodig in een aparte Siel thread.
De verkoper deelde mij overigens mede dat zijn geCEMde Bitone beter zou klinken dan de SSMladen DK700.
Die mededeling achtte ik dermate onwaarschijnlijk dat ik daaruit maar een zeer kortstondige genoegdoening putte. Dus hook me/us up met een paar van die voorbeelden.

klopt dat zei de desbetreffende persoon ook op t station waarik m oppikte ,...en een tas erby kreeg ,...voor ongeever de 1/3 waarde waar ik al een hele tyd een gig tas voor wilde kopen
kortom chil stien liep ik weg met ongeveer 90+25 aan synth en tas waarde en moet eerlijk zegge

die hele bull shitt rond...hey rondo-om trend de ssm chips rev 2/3 prophet dis/dat ...= bull

natuurlijk niet !!! mega super fettie istie

Nou begrijp ik het nog niet.
Is hij/zij nou "vetter" dan bijv. een Bitone, of maakt het allemaal niet uit ?!?

Origineel geplaatst door chilistein

m m m m m nu je bericht es gelezen ,;

boem = grooot [soort van mega shamaan - qa sjipies dan haha ]
[gaje naar andere kan ook-musichouse/synthfreak op t ,..forum]

lol sorry was idd eerst ,..heb ook eg [voor mijn gevoel er eg mn best voor gedaan ,..zeg maar gerust dat ik eg een biert je hebt kapot geslagen op t haagse station
toen ik een "maatje "belde met komder aan met "een 2056/2044/2024 x6 mega poly synth ala "check de specs lists "iig geen ob6/bittone achtig bakkie,....

en ....idd was erso van dhaag / tot / utregt en ites verder 2 uur ofso ...mensen kijken je gek aan asje met 1.3 meter synth de over volle trein in stapt,... maar ask zeg dat ik voor twee betaald heb blijven zenog staan ook ,..eg !!!
haha wat ik moet naar een "semi concussor concours concert "

Back