• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

RS7000 compleet pakket!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Acidfever

There's no "I" in denial.
Even in een nieuwe advertentie met foto's.

Te koop:

Yamaha RS7000 (MINT) inclusief:

Doos, handleidingen, CD's, originele smartmedia, stroomkabel

Expansions:

- AEIB2 output expansion ( extra analoge en digitale i/o)
- 64 MB Sample ram

En extra:

Stofhoes (plastic), Aluminium koffer (voor als je gaat jammen bij je maatje oid ), 128MB Smartmedia kaart, Externe Zipdrive (SCSI) + kabel + zipdisks (5 oid).

Zeer complete koop dus, er is eigenlijk naast iets van een externe SCSI harde schijf niets meer wat je kunt kopen voor de RS, alles zit er al bij.

Mooi apparaat, HEERLIJKE SEQUENCER!, Loop remix (sample slicer) functie is erg leuk en goed inzetbaar, Goede FX (96) en filters (22), 64 note polyfonisch.

Maar vooral Groove edit in combinatie met de arp is echt heel vet.

Ik heb er helaas geen plaats meer voor in mijn setup.

Vraagprijs 850 euro. Ruilvoorstellen mogelijk.....maar voor iets anders dan een Jomox XBase999 oid zal ik niet snel happen.

Attachments

• rstotaalklein.jpg
    rstotaalklein.jpg
    43 KB · Bekeken: 168
De main unit:

Alles nog goed, display, knoppen, etc allemaal perfect.

Attachments

• rsunitklein.jpg
    rsunitklein.jpg
    39,3 KB · Bekeken: 141
Outputboard. Zonder kraakjes of iets dergelijks.....gewoon nieuwstaat:

Zoek je dus echt een compleet pakket dan is de de mogelijkheid.

Attachments

• rsoutputklein.jpg
    rsoutputklein.jpg
    32,2 KB · Bekeken: 143
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back