prophet 2002+

misschien wel, maar ik krijg de link niet werkend.
ik zag pas weer zo'n prachtige sequential sampler (dat grote keyboard, ooit ook hier aangeboden door mvh of zo) voor 200 euro. blijft trekken, je krijt er een soort missing link gervoel bij, op de drempel van de nieuwigheid, maar toch lekker vintage karakter. maar uiteindelijk denk ik dat je met een esi32 van emu beter en goedkoper af bent. als je al wilt samplen.

prophet

zo beter?

tja, 12 bitter, analoge filters etc etc. 1 mb en een rack. die kan nooit in de weg staan als je de 250 euro over hebt...
fijn voor drums hoor!

Met 1 mb heb je niet veel aan 8 outputs

De verhouding Korg DSS1 en DW8000 is te vergelijken met de verhouding Prophet 2002 en Prophet VS

Origineel geplaatst door Catalunya

De verhouding Korg DSS1 en DW8000 is te vergelijken met de verhouding Prophet 2002 en Prophet VS

Maar dan wel:

DW8000 - Prophet 2002
DSS-1 - Prophet VS

:L

Origineel geplaatst door Catalunya

pardoN????
8 outputs zijn toch geweldig als je je drums los uit wil sturen? lange samples moet je em niet voor gebruiken, maar dit is echt wel een fijne drummachine!

Hij kan ook midi mode 4.
Je kan er maximaal 16 samples in kwijt (of het geheugen nu vol is of niet).
Als je midi mode 4 kies dan krijg elke sample zijn eigen midi kanaal.
Zo kan je dus je drumsounds over het volledige keyboard pitchen :D
Gaaf ding hoor.

Die van mij heeft exact dezelfde specs, en kost praktisch hetzelfde: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=67774

En precies wat Matthijs zegt, een superleuk ding. Het gebruik van die Modes moet je even creatief over doordenken.
Het valt me eigenlijk zwaar het ding weg te doen, maar ja, soms moet je effe wat gear opruimen voordat je weer wat naar binnen kan zeulen...

:engel:

Precies en met de keyboard versie is dat probleem net wat groter, van daar dat die van mij hier ook in de verkoop is. Gelukkig heb ik dan nog een 2002 staan.

Back