--Doorgegaan...Unarmed: The Asylum---

CH@MBER

Ingeburgerd
Beste allemaal,

In mijn vorige thread stond de url voor een track die nog niet af was. Na veel positieve reacties dacht ik gisteravond: laat het da af gaan maken...maar ik kwam vast te zitten....ik kreeg 'm gewoon niet af. Toen heb ik die track maar als basis gebruikt voor een soort van restyling daarvan.

de oude:

http://www.shi.nl/webtransfer/Unarmed.mp3

de nieuwe:

http://www.shi.nl/webtransfer/Unarmed_The_Asylum.mp3

ik ga de track nog nabewerken in nuendo.

groet,CH@MBER:)

Zeggeeh is je mengpaneel niet in orde ofzo??

Het klinkt echt brak...alsof je hele track door een distortion is gegaan...oei.

..of hoort het zo??

mijn oren

mijn oren

ehhhmmm...ik denk dat ik maar eens een bezoekje ga brengen aan de oordokter...die distortion was wel zo bedoeld maar misschien klinkt ie wel een beetje te overstuurd...ik hoop niet dat het aan mijn oren ligt...dat zou een behoorlijke handicap zijn. ik zal 's kijken...tanx! :)

midweekje weg

midweekje weg

aha! tanx! dan denk ik dat het dus wel aan mijn oren ligt....ik heb wel vaker dat ik tracks in mijn oren wat flauw moet afmaken. dan klinkt ie op de radio ofzo perfekt. dat heb ik dit keer niet gedaan..haha koppig he? dit is dus een bevestiging van mijn vermoeden...gehandicapte CH@MBER dus! :okdan: :peukie: :eureka: :D maar ik kan het me voorstellen dat freakz het wel aardig vinden, zo'n vieze distortion...lekker ondergronds. toch ga ik 'm afmixen met minder schelheid. okido!

uhm, ik vond de eerste versie best lekker moet ik zeggen. Kan helaas niet zeggen dat deze versie me kan bekoren ;/ jammer misschien iets meer tijd erin stoppen als 1 avondje? ;) ik vind eigelijk dat je de leuke gedeeltes uit track 1 weg hebt gelaten in deze track :)

btw, ik vind het ook nogal overstuurd klinken

hmm. wat is er met die 2e gebeurd.. in de WC opgenomen of zo?:D geluiden zijn dof en niet interessant.. die 1ste vind ik echt leuk, maar het fragment is VEEl te kort om er echt een goede beoordeling over te geven. Ik zou zeggen, maak de 1ste af, en kijk nog eens naar de 2e..

Back