[HCC-dagen] Wie gaat er, en voor wat?

[HCC-dagen] Wie gaat er, en voor wat?

• Ik ga op vrijdag naar de HCC

Stemmen: 1 5,9%
  • Ik ga op zaterdag naar de HCC

Stemmen: 6 35,3%
  • Ik ga op zondag naar de HCC

Stemmen: 4 23,5%
  • De HCC? veel te druk.......

Stemmen: 6 35,3%

• Totaal aantal stemmers
    17
  • Enquete gesloten .

I-eye

Stamgast
Zo het grote festijn is vandaag weer van start gegaan: de HCC-dagen in de jaarbeurs.

Ik vroeg me af wie er allemaal gaan en waarvoor...

Ik zelf ga samen met mijn vriendin op zondag (heb 2 kaartjes gewonnen bij Interface :D) en we gaan voor een complete PC met printer voor haar op jacht. Prijsklasse max. 1200 pleurootjes.

Natuurlijk ook even het muziekeiland bekijken......

Laatst gewijzigd:
Ik ga zaterdag, op zoek naar geheugen en een harde schijf voor m'n sampler, en wie weet kom ik nog andere leuke dingetjes tegen :)

Re: [HCC-dagen] Wie gaat er, en voor wat?

Origineel geplaatst door I-eye
Zo het grote festijn is vandaag weer van start gegaan: de HCC-dagen in de jaarbeurs.

Ik vroeg me af wie er allemaal gaan en waarvoor...

Ik zelf ga samen met mijn vriendin op zomdag (heb 2 kaartjes gewonnen bij Interface :D) en we gaan voor een complete PC met printer voor haar op jacht. Prijsklasse max. 1200 pleurootjes.

Natuurlijk ook even het muziekeiland bekijken......

Congrats...
Ik mocht ook met een*D woensdag een brief van interface openen met de kaartjes.
Ben er op zondag met een maat van me, alleen voor muziekeiland.
Het is trouwens koopzondag dus de vrouwtjes hebben dan ook wat te doen 8>

Tsja, waarom zou je eigenlijk gaan.

Moet je dat hele t*ringeind reizen om bij de kassa's in de rij te gaan staan met de meest vage figuren die je ooit hebt gezien. (vorig jaar nog) Een paar hallen met alleen maar computerzooi die duurder is als je het via internet besteld en een paar hallen met reclame of kansloze hobbyisten die geen leven hebben en dus maar naar de HCC gaan om er vooruit te komen dat ze loosers zijn. En bij de interessante stands is het zo druk dat je je met grof geweld erdoor moet worstelen om vooruit te komen. En je niet af laten leiden door mensen die met half open mond naar de meest gare k*tzooi ooit lopen te gapen.
Het eten en drinken is altijd goor en t*ringduur, en ja zelfs de McD is daar superranzig. En als je helemaal wauws bent dan kun je je lol niet op met slooponderdelen van ouwe zooi van het jaar 0. Een soort grabbelton voor nerds zullen we maar zeggen.
En heb je eindelijk iets leuks gevonden om te kopen dan komt die zaak uit een hele andere gedeelte van het land dus als er iets niet goed is dan weet je zeker dat je vern**kd gaat voelen. Of je komt er een paar stands al weer achter dat een of andere harrie is gaan stuntten en hetzelfde een paar eurootjes goedkoper is geworden.
Aan het eind van de dag vraag je je steeds weer af wat je er in godsnaam hebt gedaan. Melig van het rondhangen, verdoofd van het aantal idioterieen wat je hebt meegemaakt en dan nog in de file terug.

Ja, het is altijd dolle pret daar bij de HCC.
Voor het muziekeiland alleen ga ik niet hoor. Dan ga ik liever een keer naar een demo van de muziekwinkel of zo. En die dag lekker klooien in de studio. :)

ps. vroeger vond ik het wel leuk maar da's weer zo'n 10 jaar geleden, toen Atari nog computers maaktte

Ik ga zondag en als ik klaar ben ga ik een gratis spd-8 ophalen. Ik ga voornamelijk heen omdat ik stiekum hoop op de mc909 te kunnen rammen :D

Origineel geplaatst door fuse
Dan ga ik liever een keer naar een demo van de muziekwinkel of zo. En die dag lekker klooien in de studio. :)

yep, ik dacht hetzelfde.

ik ga ook op zondag, samen met twin-x. Geen idee wat er eigenlijk allemaal te doen is; Maar wat moet je anders op een regenachtige zondag?

(...........ja fuse en lefty, ik hoor juliie al zeggen; "in de studio klooien"...............Ach, dat kan volgende week wel weer)

Ik ga morgen met me vriending naar de meubelboulevard. Da's al geen pretje, maar dat doe ik toch 100x liever dan naar een grote hal vol stinkende computernerds gaan. ;)

Zou Johnny Busca dit jaar ook weer gaan? :P

HCC? M'n inktjet printertje is al een tijdje kaduuk. Die heb ik denk 3/4 jaar terug bij de HCC gehaald. Dus nu maar weer eentje halen, of wacht... Morgen zit ik al in het vliegtuig richting Hongkong :D

Nah, HCC komt nog wel een keer. Degenen die gaan, veel plezier op het muziekeiland enne, later!!! :doei:

Ik ga zaterdag naar de hcc, ff op het muziek eiland kijken. KGa voor de rest niks kopen ofzo

Ben vandaag geweest, niet echt veel bijzonders.
Prijzen liggen gelijk aan een standaard beurs, misschien dat dat nog veranderd verder in het weekend.

Ben ook vrijdag geweest, brandertje gekocht (52 speed), ga zaterdag weer maar dan met familie...

Muziek eiland is idd voor het gemiddelde synthforumlid als volgt: :Z

Verder wel veel soorten handige (verloop-) kabeltjes te koop (scsi, firewire, usb)
Maar voor echte fijna aanbiedingen hoef je al jaren niet meer te gaan. Enige echt leuke is dat
je dat waartussen je eventueel twijfelt nu op een paar meter afstand van elkaar kunt
vergelijken.

Back