[Release] Een CD en een interview, het kan allemaal niet op.

Unic

El Musica
Hallooootjes,

Een grote dag in het leven van de eenzame (beetje romantiseren) muzikant.

Waar het volgen van een aantal slechtvalken niet toe kan leiden..... 8)

Interview

(keyboardspeler... uch :D)

In 3 weken heb ik een cd bij elkaar gespeeld, de website voor elkaar gemaakt, ontwerp...etc etc
Nu alleen de vraag nog aan kunnen en duplicatie etc ;) 8D

ps: Beetje klef misschien, maar:

Zonder vele mensen op dit forum die mij met van alles hebben geholpen was ik nooit zover gekomen!
Applaus voor u zelf :halleluja

Hoe is dat nu mogelijk dat ik dit niet eerder gezien heb?

Proficiat man!
:okdan:
Goed om weten dat jij bent beinvloedt door "electronische muziekgroepen als Jean Michel Jarre, Vangelis" :D

Volkomen verdiend! :okdan:

Gefeliciteerd!

Een CD van Unic moet ik gewoon hebben en dus heb ik 'm net besteld. Ik kan haast niet wachten om hem te beluisteren, beluisteren, beluisteren ....

Ik zag op je website dat je intussen aan een nieuw album werkt met als thema 'de Alpen'. Kan je misschien een tipje van de sluier oplichten of is dit nog te vroeg?

Origineel geplaatst door Hover
Een CD van Unic moet ik gewoon hebben en dus heb ik 'm net besteld. Ik kan haast niet wachten om hem te beluisteren, beluisteren, beluisteren ....

Ik zag op je website dat je intussen aan een nieuw album werkt met als thema 'de Alpen'. Kan je misschien een tipje van de sluier oplichten of is dit nog te vroeg?

Ik zag hem binnenkomen, dat ben jij dus ;)
Hij komt volgende week binnen :eureka:

Ben nu met 4 nummers bezig ervan. Hierbij een zeeer kleine snippet dan. Goed gekeurd?:D

Attachments

• virtual mountains.mp3
    530,3 KB · Bekeken: 124
Origineel geplaatst door Unic
Ik zag hem binnenkomen, dat ben jij dus ;)
Hij komt volgende week binnen :eureka:

Ben nu met 4 nummers bezig ervan. Hierbij een zeeer kleine snippet dan. Goed gekeurd?:D

Klinkt veelbelovend. :okdan:

Vergelijkbare discussies

Back