-=Techno=-Track

CH@MBER

Ingeburgerd
Heeej al,

Ik heb vandaag een thread geopend maar daar zijn niet veel mensen geweest...misschien was de omschrijving wat vaag. ik weet alleen niet hoe ik de titel moet wijzigen. vandaag een nieuwe. misschien een beetje pushy maar ik ben erg benieuwd wat jullie (technoliefhebbers) ervan vinden.

Ik heb al vernomen dat ie te schel klinkt. Misschien ook wat te erg overstuurd. Maar hij is wel rauw bedoeld.
De distortion is Quadrafuzz.

tenkjoe, let me know please!

download @ http://www.shi.nl/webtransfer/Unarmed_The_Asylum.mp3

Wat me een beetje opvalt is dat je na mijn mening teveel distortion gebruikt, hierdoor vindt ik het geheel een beetje te schel worden net als wat je zelf al zei. Ik ben van mening dat je het laag wat meer naar voren moet halen of het hoog wat te temperen. De track klinkt goed, lekker vaag en daar hou ik wel van.:L

doe nog eens goed luisteren naar deze track, en als je alles een beetje opnieuw bekijkt en volume een beetje rechtrekken en het hoog er een beetje minder maakt heb een zeer lekkere track

greetz 8P

tanx Prayer, een keer raden wat ik vanavond ga doen! haha. Het is overigens best lastig. Ik had het er over (schelheid) met een collega, en we gaan binnenkort beiden naar de ooropticien(...). Ik moet iedere keer als ik iets afmaak het eerst aan een tweede persoon laten horen, of het project op mijn oren "flauw" afstellen... Ik ga dit weekend sowieso even dieper op de zaken in, maar als je een suggestie hebt over volume, dan zou ik daar zeer welkom voor zijn :)

kwa mastering moet je echt niet bij mij zijn, dat is ook 1 ding waar ik bij mijn nummers ook altijd tegen aan loop.

l8tr

Back