Bijna ten einde die veiling, nog steeds "maar" 1 bieder, zo'n beauty vind je niet
makkelijk nog eens een keer en al zeker niet in deze staat, damn wat een gaaf ding.
pfffff.
en ja,ik heb tot gisteren liggen na te denken,kopen of niet,had levering al afgesproken met verkoper,maar toch niet gekocht...
Heb liggen zoeken als gek ,en heb toch nog 1 te koop gevonden,wel met de gewone knoppen,er zijn er weinig maar der is toch wel altijd iemand die em vroeg of laat weg doe...
Origineel geplaatst door HEXAGON en ja,ik heb tot gisteren liggen na te denken,kopen of niet,had levering al afgesproken met verkoper,maar toch niet gekocht...
Heb liggen zoeken als gek ,en heb toch nog 1 te koop gevonden,wel met de gewone knoppen,er zijn er weinig maar der is toch wel altijd iemand die em vroeg of laat weg doe...
Gelet op alles lijkt het me niet te duur, zo zeldzaam in deze staat, tis flink geld maar dat ontvang
je altijd weer retour bij een eventuele verkoop....en meer ook en al zeker over een paar jaar.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.