Korg PS3300 op Ebay.fr

Als Boele nou zo'n ding koopt, wordt zijn draadje dan 3 keer zo lang ? }:|

Als ik er nou één koop, zou ik dan eindelijk gelukkig en tevreden zijn? :duivels:

Origineel geplaatst door mono-poly
5000 lijkt mij de max.
Het is gewoon een opgevoerde orgel man :)

Hey, NOU effe dimmen he? :duivels:

Die mega grote stekker is natuurlijjk om al die voices en envelope generators apart te triggeren vanaf het toetsenbord. Een Jupiter 4 lijkt inderdaad op een orgel. Mijn opmerking sloeg op die divide down vco's.

Origineel geplaatst door mono-poly
Die mega grote stekker is natuurlijjk om al die voices en envelope generators apart te triggeren vanaf het toetsenbord. Een Jupiter 4 lijkt inderdaad op een orgel. Mijn opmerking sloeg op die divide down vco's.

idd ik hoorde meer storys
dat dit omdat ie polyfoon is zoals meer korgjes van die tyd ,..lambda/es50 een multi/divide down ...iets is ,...

wil niet zeggen [volgens mij dat t dan slecht/minder is...]
maar t volledige osc/vcfvcaa lfo/env enso pad per toets gaat niet op,..

begryp ik dit goed asje bv een acoord van meer 8 toetsen indrukt je bv eigenlijk meerdere "footnotes"door nog steeds een vcf/vca laat gaan ,..
of heeft elke toets een compleet analoog pad...?

[boele hoe zit dat met jouw 3100 = ook poly ...]
:confused: verders veel hout / veel korg ....res3....intha place...

hey feedback,stinkt wel lekker,ik heb tenminste een mooie pic erbij :D

generale.jpg

Hello,
this mail has been sent as BCC (blind carbon copy) to all the persons who have showned their interest in the PS3100/3300 synths in various degrees.
Some have asked for more infos, some other wrote they are willing to buy.
I want to thank all of you.
The picture is a general view of part of the collection (may be some of you have already seen it) At present, only one asked for my bank account details to make the payment. He is also in the recipient BCC list He was interested in the PS3100 and PS3300 MIDI.
Of course, these synths are now "on hold" as I am waiting to receive the payment.
The same will happen with the other 3300, in the case one of you will decide to go forward with the purchasing.
It is intended that I will send infos:
- if the other 3300 will be put "on hold"
- if I do not get the promised payment in the shortest time and this will mean that the synths are again "for sale"
Best wishes to you all
rikk

Ik heb wel feedback gekregen van die van op ebay,en toevallig is het een maat van een kennis van mij...:D

Oh ja ik heb gevraagt welke aap de sticker heeft geplakt...

wacht op feedback...

Ik mag niks kopen van mijn vrouw... Stom, mischien had ik haar die prachtige foto niet moeten laten zien;)

feedback gekregen op de vraag van 'where are you located'

ofwel is het tactiek,of wel is het serieus en alles is weg al...

hello,
I have just sent a general message to everyone interested in that synths that they are all on hold waiting for the payment to arrive.
So, at present, consider them gone.
Thanks
best regards
riccardo grotto

shit...:confused:

riccardo dat is ook de gangster in de stripverhalen 'Nero' dacht ik :D

kijk naar die chroma met expander derop,lijkt wel sexy setupje zo...

Zal me verbazen als ie niet boven de 10K gaat dan ook.
Er blijkt altijd wel animo te zijn voor mooie spullen ongeacht de prijs.

Geweldig die keyboard connector.

Back