Analoogjes op SDIY list

Had binnen 10 minuten een reactie terug met foto's van beide ps 3200's en 3100. 3100 was volgens hem al verkocht en hij had het er over dat wie het eerst geld stort recht op de synth heeft.

Ik doe het liever wat rustiger aan als het om zulke bedragen gaat. Het is altijd fijn (vind ik) om een paar keer contact te hebben voor je het geld op iemands rekening stort.

'wie het eerst geld stort' betekend dus dat als er 3 mensen geïnteresseerd zijn, de verkoper al deze 3 mensen verteld, als je als eerste stort, krijg je de synth. Vervolgens gaan die drie mensen snel geld storten om maar als eerste te zijn. Maar er kan maar 1tje de synth krijgen, gaat ie dan van die andere 2 het geld weer terugstorten ofzo?

Voor de rest wel mooie synths en leuke prijzen trouwens :)

Origineel geplaatst door Flying Panther
'wie het eerst geld stort' betekend dus dat als er 3 mensen geïnteresseerd zijn, de verkoper al deze 3 mensen verteld, als je als eerste stort, krijg je de synth. Vervolgens gaan die drie mensen snel geld storten om maar als eerste te zijn. Maar er kan maar 1tje de synth krijgen, gaat ie dan van die andere 2 het geld weer terugstorten ofzo?

Da's inderdaad een beetje wazig, zeker bij buitenlandse overboekingen waarvan je nooit weet hoelang het duurt voordat het geld er is. Als hij inderdaad geen haast heeft met de verkoop, waarom moet dat overmaken dan opeens zo snel?

SCAM... leer het nou...:gaap:

De verkoper zet er een paar koopjes tussen en iedereen wordt hebberig......dit gaat je geld kosten ;-)

Ik heb er toch maar van afgezien. Aan de belofte dat ik mijn geld terug zou krijgen als ik te laat was, had ik niets. Het blijft een Italiaan, he.::duivels:
Ik snap niet waarom hij zo'n haast heeft, als hij het geld niet nodig heeft. Hij kon dus niet wachten tot ik naar Italie zou komen. En zo ver is Vicenza niet..60 km ten westen van Venetië.

Rikk's vintage collection

Rikk's vintage collection

Heren,

Gisteren heb ik een tripje over de Alpen gemaakt en terug.
Ik ben Rikk in Italië gaan bezoeken, en heb twee synths van hem gekocht.
Het is in ieder geval geen scammer! De synths staan er echt zoals je op de foto kan zien die ook al in de thread 'Korg PS3300 op Ebay.fr' gepost was.
Het is een heel vriendelijke en correcte man.
De PS3300's stonden niet meer in het rek, dus ik vermoed dat die al verkocht waren. De Jupiter 8's die hij had waren verkocht en stonden klaar voor ophaling.
3 van de 4 CS-80's heeft hij al verkocht, waarvan ééntje aan mij.

Hij had een Yamaha GX-1 staan, gekocht van Keith Emerson. Hier kom ik nog op terug in de 'Yamaha GX-1' draad voor de rest van het verhaal.

generale.jpg

Ja, trouwens nog bedankt voor de tip hé etaoin!

Laatst gewijzigd:
Luitenant,

Gefeliciteerd met de CS80. Één van de weinige bij onze zuiderburen (?)
Hij ziet er erg mooi uit :okdan:

Origineel geplaatst door Keyzer Eric
He Luitenant, gefeliciteerd met je CS80! Maar wat was nou de tweede synth die je gekocht hebt?

Thankx guys!

Een OB-8. Ik kon nog kiezen uit 3 stuks.

Origineel geplaatst door Lt_picard
Thankx guys!

Een OB-8. Ik kon nog kiezen uit 3 stuks.

ze zeggen ob8 ;beste uit de ob reeks,..dus hadje 150 kg aan synth in de auto [grote auto ook !
:D

Origineel geplaatst door R-ond
ze zeggen ob8 ;beste uit de ob reeks,..dus hadje 150 kg aan synth in de auto [grote auto ook !
:D

De achterbank had ik thuisgelaten uit voorzorg. :)

Back