Tr-727

Status
Please reply by conversation.

RSB

Whoehahaha
Zo'n eentje met van die blauwe accenten.

tr727.jpg

Let Op!
Het app. moet namelijk naar Ierland verzonden worden. Aangezien ik daarheen ben verhuisd 6 mnd geleden.
Kosten voor verzenden zijn uiteraard voor mij en ik heb er 140euro voorover (TR727 ex.ship)

Er staat er eentje op marktplaats.
Er is (als ik het mij goed herinner) nog niet hoger dan 140 euro geboden, dus sla je slag!

Ik wil er eigenlijk ook eentje voor naast m'n 707, maar heb voorlopig even het geld niet.
Jullie mogen hem dus hebben van mij. Wie het eerst is, zou ik zo zeggen :duivels:

Tja, marktplaats en dat vanuit Ierland. Ik koop hem liever via iemand op het forum. Maar dat is een gevoels kwestie.
Des al niet te min, bedankt voor de tip ondanks dat ik hem zelf al had gezien :P

Gaat deze nou ook gehypt worden?

Origineel geplaatst door klausito
Gaat deze nou ook gehypt worden?

Van mij mag het!
Wel even wachten tot ik de mijne heb, hè :L

Rocksteady,jij wil zeker de komplete detroit-techno set ?:)

tip ast ook om de looks gaat dan niet!
maar de sounds van de tr707 / 727 zitten in de tr626 ook grid sequencer controlled ,...
geen schijfjes wel stukken goedkopert

Inderdaad niet exact hetzelfde. Het is een mengelmoesje van 505 - en 727 sounds. Maar kniesoor die daar op let, vind ik. Ik vind eigenlijk soms de 505 / 626 beter klinken dan de 727 (het verschil zit 'm met name in de pitch van de geluiden), maar misschien komt dat omdat ik de afgelopen 2 jaar niks anders dan de 707 en 727 heb gebruikt :D

De kick en snare uit de 505 zijn magistraal :okdan: heeft zo'n lekkere 80's sound.

Maar idd live is de achterliggende gedachtte en ik heb een tijdje een tr505 gehad maar snel meerdere volumes naar beneden gooien is een "no go".

Zelfde probleem uiteraard bij een 626 dus mijn eerste keuze blijft die 727 :)

Status
Please reply by conversation.
Back