MicroKONTROL

orson.wouters

Voltage Controlled Lid
Hallo daar,

Mijn broer heeft een microKONTROL van KORG gekocht, maar er zijn een paar probleempjes...

Via USB hebben we hem aangesloten en geïnstalleerd, alles goed

Maar dan openden we Cubase; Cubase geeft wel aan dat er input is, je kan die ook in een MIDI-track plaatsen, maar als je die MIDI probeert door te sturen naar de Hardware interface van onze Reason 1.0, loopt het fout.

De hardware interface krijgt geen MIDI binnen, dus kunnen we de controllers van de microKONTROL geen bestemming geven....

Kan iemand mij en mn broer helpen, liefst zo snel mogelijk, want we hebben nog maar 1 week voor het volgende optreden!!! :confused:

Dank u

zorg ervoor dat reason gerewired is ....
no pun intended ...maar dit is toch maar een relatief simpel probleem ( ik mag niet te voorbarig zijn .), maar wat ga je doen als je tijdens het optreden zulke problemen tegenkomt ?

jongens zijn 12 en 13 jaar. net hun myspace gechecked. lekker bezig gasten! ;)

Origineel geplaatst door the tall lad
zorg ervoor dat reason gerewired is ....
no pun intended ...maar dit is toch maar een relatief simpel probleem ( ik mag niet te voorbarig zijn .), maar wat ga je doen als je tijdens het optreden zulke problemen tegenkomt ?
Reason is gerewired...
Ben een beetje ten einde raad...

Origineel geplaatst door Maks
jongens zijn 12 en 13 jaar. net hun myspace gechecked. lekker bezig gasten! ;)
Thnx, ge zit al bij os moatjes zulle!

Probleem is nu opgelost, je moet gewoon alle dopjes in de bijgeleverde editor instellen op die van Reason (wel een omslachtige manier vind ik...)

Back