oude clavia draaiknoppen en nord modular frontpaneel

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
weet er iemand waar ik de oude clavia draaiknoppen kan bestellen ...word o.a. ook gebruikt op de mfb synths en de sherman filterbank ...
Of gewoon een site met compatibele knoppen

Beeetje rare vraag , maar is er soms iemand met een kapotte nord modular rack ?, zo ja ..ik zou tegen een kleine vergoeding het frontpaneel willen overnemen

Niemand ?
doorverwijzing naar site met desbetreffende knoppen zou al heel wat zijn ...Feit dat ik het niet zelf vindt zegt genoeg over mezelf ..

thx

Er bestaat toch wel een website waar je de knoppen kan bestellen ....ben er al eens toevaliig tercht gekomen ..maa-r
www is een grote jungle.....en kan me niet meer herinneren waar...

Ik zou eerst kijken of clavia misschien wat voor je kan doen (dan heb je iig 100% zeker dezelfde knoppen als die er nu opzitten).

Anders heeft http://www.albs.de misschien nog iets wat overeen komt? Ze hadden (hebben?) in ieder geval ook diverse Waldorf knoppen in hun assortiment.

Succes :)

Laatst gewijzigd:
...

...

als je herman meelt stuurt hij je een bestel formulier hij levert ze per 5 voor 11 euro ofzo

thanks allemaal ..niemand enig idee hoe ik aan het fronpaneeel van een modular kan geraken ...de printplaten zitten ook behoorlijk vast...
neen zijn niet de juiste knoppen ..die clavia knoppen hebben zo'n dun rubberen laagke eromheen en een licht konische vorm

______
/ \
/ \
/ \
/ \
/ \
/ \

Nog altijd niet gevonden ....bericht gestuurd naar herman ( sherman ) ...geen reactie ..
Voor alle duidelijkheid =;;het zijn dezelfde draaiknoppen die op de MFB synths zitten ..dus licht conisch van vorm naar boven toe ...dun rubberen laagje eroverheen ...Als iemand meer info heeft hieromtrent ...thanks
Bijlage de knoppen van de mfb synths ...zijn identiek dezelfde

Attachments

• knoppen.jpg
    knoppen.jpg
    66 KB · Bekeken: 109
Hoeveel heb je er nodig?
Ik heb een lading van Clavia gekregen, een lange tijd geleden, maar ik wil niet alles kwijt...

Het probleem van die knoppen is dat ze moeten passen op afgevlakte assen en dat soort is zelden in de winkel te koop...

Wout

Een 3 tal knopjes zou uitstekend zijn ...je vraagt maar hoeveel je er voor wil hebben ...
Nog andere clavia spare parts in de uitverkoop ?8o)

Back