Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door RednoiZ
Is er iemand die Yamaha cs 80 serviced?Liefst niet te ver van Hilversum,voor een kennis van me....Of iemand die langs wil komen voor een sevicebeurt,tuning etc.
Het gaat om onderhoud,de cs80 is in hele mooie staat.
Alvast bedankt!!!!![]()
Origineel geplaatst door Leo
ach, ik wil wel eens een kijkje nemen. ben geen professional, maar heb bijvoorbeeld vorige week nog met succes een band geplakt.
Origineel geplaatst door RednoiZ
......................er aan zitten dat is pas leuk...

Origineel geplaatst door wouw
Er zijn 2 experts hier op het forum, die reageren vanzelf wel als ze interesse hebben.
Ik kan je wel voorspellen dat ze niet langs zullen komen, tenzij je ze vol pension onderdak kunt bieden. Een CS80 doe je niet zomaar even. Heel toevallig heb ik gisteren mijn CS80 gestemd, na een jaar trouw in tune te blijven. Dat kostte me ongeveer 3 uur, en dan heb ik alleen de oscillatoren getuned. Als je ook de envelopes, filters etc etc etc etc etc etc moet doen ben je dagen bezig. En wie weet is er wel iets defect.
Kortom, ga er maar vanuit dat de synth uit logeren moet.![]()
-- Origineel geplaatst door wouw
nog volledig in tune op alle aspecten. De reparateur had wel nagellak aangebracht op de trimmers, wat hij daarmee in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten :confused:

ehm, volgens mij doen ze dat om een gemaakte instelling te borgen, zodat ie niet bij het minste of geringste verspringt tbv trillingen etc.![]()
Ehm, Hanz is een toffe peer, toch adviseer ik je een CS80 door een ander te laten nakijken.
-- Fijn dat Hanz geen moderator meer is--
De twee experts hebben al gereageerd.