Zoek Juno 106 Patches

Erazotropa

Incubating Cell
Hee lui!

Ik ben opzoek naar Juno 106 patches..
En nee.... geen factory patches..

Ik zoek eigengemaakte patches e.d.

Wie weet er een site waar wat op staat?

Liefst in Wave formaat.

Grtzz... :biertje:

Origineel geplaatst door 6 trak
je bedoeld "eeeeeeeeeeeeeeee kgkgkkgggggggggdzdzdzdzdzdzdzdzdzzzzzddzzddzd eeeeeeeeeeeeee"
en dan via de tape in bij juno... toch? :D

Idd!! van die "eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekgkgkgkgkgkgkgkgkgkgkkkkddddzdzdzdzdz eeeeeeeeeeeeeeee" :dj:

En dan idd zo je TAPE ingang in!

Ehhh heb je die?!

Vergis ik mij of zijn dergelijke patches gewoon onvindbaar?
Zou er ook wel eens een paar willen proberen...

Even googlen op "Juno 106" (exacte woordcombinatie) en "patches". Ik kwam zo snel deze tegen; een librarian met userpatches.

Wel, zoals je kan verwachten had ik die allemaal al gevonden en eens geprobeerd, maar het gaat dus wel degelijk telkens om de presets.
Er is echt zo'n glashelder vet polygeluidje dat ik in de studio met een virtuele synth maakte, dat ik voor live gebruik maar niet uit de juno krijg, vandaar onder meer....

Er is echt zo'n glashelder vet polygeluidje dat ik in de studio met een virtuele synth maakte, dat ik voor live gebruik maar niet uit de juno krijg, vandaar onder meer....

Waarom denk je dat door presets van andere skippen jou wel dat geluidje zou geven??

Wel, zoals je kan verwachten had ik die allemaal al gevonden en eens geprobeerd, maar het gaat dus wel degelijk telkens om de presets.

Dump eens een screenshot van de patch van die softsynth. Als het om een 2osc patch gaat houdt het al op met een 106 he.

Pff tape. Mietjes :P

Attachments

• schriftje.jpg
    schriftje.jpg
    106,7 KB · Bekeken: 95
dat ding is ZO simpel. beetje schuiven en dan chorus aan of uit.

glashelder

Probeer eens de mid-hi EQ te boosten? (niet op de Juno, op je mengpaneel natuurlijk).

De al genoemde screenshots zijn natuurlijk een goede tip; hoe moeten we ooit raden hoe een geluid naar de Juno "vertaald" kan worden als je niet meer beschrijving geeft dan "glashelder vet"?

Back