Bestaan er 1/2 U rackblinds?

Ethereal

Instant Fuck-up
Ik zoek dus rackblinds, of hoe je die krengen ook noemt.. Gewoon 19" plaatjes die je in je rack schroeft om gaten te vullen! Alleen dan 1/2 U.. Aangezien Clavia het nodig vond om zowel boven als onder de NordRack 2 een half U open te laten.. En dat ziet er niet uit natuurlijk ;)

Bestaan deze plaatjes? Of kan ik het beste een 1U plaat kopen en die doormidden laten slijpen ergens?

een 1U plaat kan je zelf ook wel met een ijzerzaag (elektrisch) doormidden zagen toch?

Ja,...raar dat er 19"-apparaten zijn die niet helemaal de juiste hoogte hebben.

Ik heb een stuk of tien half-HE 19" blindplaten in een studio van Endemol geschroefd.
Je zou even contact moeten opnemen met Maartens Sound & Vision in Heerenveen.
Destijds heb ik in opdracht van hun gehandeld en zij hebben toen ook de materialen geregeld waaronder die half-HE blindplaten.
Een telefoonnummer: 0513-629120 (Vraag naar Lars of Jelte)

Ik moet je er wel bij zeggen dat ik de "professionele" oplossing met metalen blindplaten niet erg mooi en praktisch vond.
Het is ook een heel stuk voordeliger en mooier om even een stripje hout of aluminium uit de bouwmarkt te gebruiken.
Ik zou dan gaan voor een stukje aluminium hoekprofiel (Dat buigt namelijk niet door) waar je aan de zijkanten de hoeken afzaagt. Anders past ie natuurlijk niet in je rackje.

Gebruik glijrails in je 19 inch rack ipv voorgestanst rackprofiel

Back