Opnames live-set MaxBeta @ NEW

Hazes

Vind ik leuk
Afgelopen vrijdag een live-set van een half uur gedaan en zowaar eens opgenomen. Een collega-artiest had een kleine zoom recorder mee die rechtstreeks op m'n mengtafeltjes aangesloten kon worden. In 't begin is er even wat weggevallen (verkeerde track gemute :D ). Download is ongeveer 55Mb en commentaar is welkom!

Opschlaen alsch

net als je denkt dat ie nooit meer watop internet zet... :L

koel ik vind m net over de helft t best als tie een btje los gaat.

druk downend!

[edit]ja, dit vind ik wel leuk :)[/edit]

Last edited by a moderator:
rocked zekers
tenminste niet 4 on the floor duidelijke structuur dingen en sid...c64 sound kan dat ,....
welke sequencer gebruikte je
verder ...voor de zondag middag best ok ,..[kweet hoe lastig t is om te arrangen ; live ]

Gebruikte gear:

* 1 MonoMachine,
* 1 MPC2000XL,
* 1 Yamaha MG10/2 mixertje,
* 2 oordoppen
* 1 midikabel en
* 3 stereo jackkabels

extra:
1,5 liter water, 2 biertjes en 3 ijsthee (was erg warm...)

Origineel geplaatst door Hazes
Gebruikte gear:

* 1 MonoMachine,
* 1 MPC2000XL,
* 1 Yamaha MG10/2 mixertje,
* 2 oordoppen
* 1 midikabel en
* 3 stereo jackkabels

extra:
1,5 liter water, 2 biertjes en 3 ijsthee (was erg warm...)

je hoort idd weinig fx ...kan t live iets opleuekn ..

dus alle lead....arp.achtige soundjes uit de monomachine

kweet t nooit zo met dat soort bakkies weinig knobs en nieuw sommige zijn der weg van ,..gelijk een goede revieuw
[geen sherman/semtex gebruiktdus - killercombi voor live]

Tof hoor! Ik kan je style wel waarderen, al die idiote bliepjes en retro geluidjes en zo.

puntjes van kritiek:
-je drums vervelen na een tijdje. De kicks klinken overstuurd en missen power en punch. Ik mis ritmes die echt opvallen en het geheel power en drive geven
-de gehele set is wel wat veel van 't zelfde, en het wordt nooit echt lekker vloeiend. Op een gegeven moment wordt het vermoeiend om naar te luisteren.

vergeten inhoudelijke reactie te geven :)

Erg leuk om te horen! kwaliteit van live set is i.i.g goed ( sounds + beats )!

de algemente structuur is wat ook proto zei een beetje langdradig, probeer es eruit te breken met een 4/4 beat ertussen door.

en ook de breakbeats + apreggies zijn een beetje drukkend op een gegeven moment. een sprankelende string met wat lange basnoten of melodie even tussendoor voor wat adem

maar keep up the good worx!

en de oordoppen? omdat je voor de PA stond? of in ear? of stond de monitor knoei hard?

Bedankt voor jullie reacties! Ben ik eindelijk zover dat ik de 4x4 beat los durf te laten, is het weer niet goed lol :D Persoonlijk vind ik m'n drums niet vervelen, maar dat kan ook heel goed een blinde vlek zijn natuurlijk. Ik zal weer eens voorzichtig ook wat dingen maken die wat meer fttf zijn. :dj: Daarnaast zal ik ook eens kijken of ik wat kan met een string sound. Alles wat er nu in zit is monofoon, ook al lijkt het soms misschien van niet. Heb er een tijdje terug speciaal een polysynth voor aangeschaft, dus daar mag het iig niet meer aan liggen. 't Is alleen wel weer een extra apparaat wat mee moet en ik ben nu juist zo blij dat ik het met 1 case en 1 tas afkan. Bedankt voor het luisteren iig.!
@brmzz: Ik heb altijd oordoppen bij me. De monitor kon ik gelukkig zelf regelen, dus tijdens het optreden heb ik ze niet nodig gehad, maar de rest van de avond heb ik lekker mijn doppen ingehad :okdan: Scheelt weer een piep e.d.

Back