• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te ruil: Quasimidi Sirius

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pilo2710

Hiephoi!
Toch wel met pijn in mijn hart, maarja, ik ben toch een iets andere richting opgegaan met mijn muziek.. =(

Deze wilde ik altijd hebben, een dance workstation. De sounds van dit beestje zijn erg gaaf. Door gebruik van de macro's erg goed te bedienen.

Potmeters zijn helemaal goed schoongemaakt, dus je hebt geen last van verspringende waardes.

Hij ziet er echt nog erg goed uit. Alleen bij wat knopjes is de tekst een klein beetje vervaagd, maar echt niet noemenswaardig. Zelfs met de zwanenhals microfoon en manual er netjes bij.

Dit is hem in ieder geval.

sirius.jpg

Info:

The Sirius is Quasimidi's souped-up keyboard similar to the RaveOLution 309 and aimed directly at the dance market. It's filled with knobs, buttons and cool colors. Designed for total control for live performance or studio work!

Actually most knobs are dedicated to patch editing. It has a welcome new feature, a modern vocoder! There are also 8 control knobs for setting various mixer-type settings (level, pan, fx send). That's right, it has effects on board! It's got a great sound too! Choose from basic categories like 'bass sounds', 'dirty bass', 'pad sounds', 808 & 909 kits and much more! There's plenty of memory (96 user patches) to store your own creations. The filter and envelopes are flexible and sound very good.

Also taken from the Rave-O-Lution is the incredible pattern-based seven track sequencer with part mutes and tap-tempo! A truly useful dance music production synth capable for demanding studio use and creative live performance control with excellent sounds and a funky new vocoder! An ideal all in-one-synth for any DJ or dance musician!

Foto's van mijn exemplaar volgen nog.

Ik ben op zoek naar een:

Nord Modular
Novation Supernova
Waldorf (Micro) Q.

Evt met bijbetaling.

Nog 1 dingetje vergeten. Bij een schroef een klein beetje zwarte lak weg..
Is maar klein beetje, maar toch maar even zeggen. Ik zet hem ook maar gewoon te koop voor geld.

Prijs ongeveer 500 euro. Als je iets anders in je hoofd hebt, let me know.. ;)

Okee,

Hierbij de foto's van mijn exemplaar. Even snel met mijn telefoon gemaakt. Hopelijk een beetje duidelijk.

Foto 1

sirius1.jpg

Foto 2

sirius2.jpg

Foto 3 met klein plekje

sirius3.jpg

Microfoon staat er niet op, maar krijg je er werkend bij.. ;)
Enne, als je hem komt halen zit een :biertje: bij de prijs.. :D

Volgens mij ben ik een beetje te duur met mijn sirius. Hop 70 euro eraf en naar de 400. :W

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back