[techno-ish] heiko laux - moving between lines (project 23F steady movement remix)

ROGUE85

@wearerogue85
[techno-ish] heiko laux - moving between lines (project 23F steady movement remix)

Hey!

Nieuw trackje waar'k gisteren en eergisteren aan heb liggen werken (pakweg een uurtje of 6).
Deze ga'k toch even laten rusten, maar ondertussen ben'k al vrij tevreden.

Ook eerste keer dat'k m'n Nord Stage eens heb gebruikt in een track.

Eigenlijk zit er niets van het origineel in, heb enkel de baslijnmelodie gepikt en naar m'n eigen idee uitgewerkt.

Benieuwd wat jullie ervan vinden!

heiko laux - moving between lines (project 23F steady movement remix)

cool

voor ik naar zure dingen luisterde kocht ik nog platen van oa heiko laux ;)

vind de flow altijd heerlijk van zulke dingen.. ken het origineel wel niet.
enige wat ik spijtig vind is dat die basmelodie infeite maar echt doorkomt opt laatste,
mocht voor mij wat duidelijker uitkomen op andere momenten in het nummer

maar algemeen gesproken vind ik dit een super trackie :okdan:

Re: [techno-ish] heiko laux - moving between lines (project 23F steady movement remix

Re: [techno-ish] heiko laux - moving between lines (project 23F steady movement remix

Origineel geplaatst door mrt
Hey!

Nieuw trackje waar'k gisteren en eergisteren aan heb liggen werken

ik wil ook weten hoe je liggend werkt :D lijkt me wel rustgevend

Re: Re: [techno-ish] heiko laux - moving between lines (project 23F steady movement r

Re: Re: [techno-ish] heiko laux - moving between lines (project 23F steady movement r

Origineel geplaatst door Lukast
ik wil ook weten hoe je liggend werkt :D lijkt me wel rustgevend

Heb je met slaapkamerstudio's eh :D

Thx rvooh, de balans moet 'k inderdaad nog aan sleutelen, maar er steken ook zoveel lagen in dat het echt puzzelwerk is :).. Vandaar dat'k 'm nog even laat liggen :).

Ik zou die kopen mocht ik dat kunnen!Om lekker weg te zweven!!!!iets voor een festival vind ik,underworld stuff...

nice

Bedankt voor de reacties!

Dat wollige komt o.a. door de softknee in de compressie. 't Was ook niet de bedoeling om een 'in-your-face' geluid te maken, meer een soort vaagheid over de sound (komt het zweverige meer tot z'n recht, vind'k). :)

Origineel geplaatst door mrt
Bedankt voor de reacties!

Dat wollige komt o.a. door de softknee in de compressie. 't Was ook niet de bedoeling om een 'in-your-face' geluid te maken, meer een soort vaagheid over de sound (komt het zweverige meer tot z'n recht, vind'k). :)

Nou je mag je mix toch wel wat meer laten ademen, het smeert compleet dicht voor al in de break met de pad en bas.

Origineel geplaatst door trash
Nou je mag je mix toch wel wat meer laten ademen, het smeert compleet dicht voor al in de break met de pad en bas.

Ik heb ondertussen zoals je zegt al wat drive d'ruit gehaald, i.h.b. in de stukken die je aangeeft. 'k Zal straks 'n updateje posten.

edit: nieuwe mp3, iets minder opgepompt..

Bedankt voor alle tips in elk geval, kan'k wat mee!

Verdere meningen nog welkom.

Laatst gewijzigd:
Back