Parkieto XA-345 op marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nightly Build

Go for what you know
Heel zeldzaam deze en niet goedkoop maar een 2e zal je niet snel vinden:

z.190747a33fe4894a31f3f58b4e40868e.jpg
[/url]

tis dat ik even niet zoveel budget over heb, maar een rasechte parkieto is echt niet nix!

kan iemand dat gerucht over tiesto bevestigen? ik hoorde laatst dat hij ook in het bezit is van een parkito maar dat hij em niet druft te gebruiken omdat zijn producties naar eigen zeggen dan: "te goed" en "te muzikaal" worden...

in kanariegeel!
klinkt niet zo hoor. je moet die met de zwarte frontplaat hebben met minder knoppen. hoe meer knoppen hoe meer kans je tracks te verpesten

voor mij mag die digitale crap gerust wegvliegen ! :dubbel:

Dit is de 'Yellow' edition... dat is een speciaal patsermodel voor het DSF... De meeste knoppen sturen alleen een circuit aan dat de LED's aanstuurt (kleur, knipperfreq, helderheid, etc).
De enige écht functionele knop is die dikke rode waarmee je de hit-potentie kunt regelen... Deze knop altijd met mate gebruiken en bij voorkeur samen (sync!!!) met de Parkito MTV-Generator om een bijpassende videoclip te genereren (grotere hit --> grotere tieten/minder kleren)

Heb een Parkieto VA toetsenversie. Stop er een 80's nummer in en er komt een coverhit uit!
Hoe dan ook vind ik dat zo'n irritante functie dat ik mn Parkieto nog nooit heb gebruikt.

Zonde dat je m niet vaker gebruikt.. Ik zou er echt heel wat voor over hebben om er zoeen in mn rack te hebben.. maarja.. die prijs hè :{

Origineel geplaatst door Roel
Heb een Parkieto VA toetsenversie. Stop er een 80's nummer in en er komt een coverhit uit!
Hoe dan ook vind ik dat zo'n irritante functie dat ik mn Parkieto nog nooit heb gebruikt.

wat een schande ! 8)

Hee die oranje parkieto heb ik ook, staat wel een andere tekst op...
Ik heb net nog even gekeken maar mijn exemplaar schijnt een parkieto te zijn die in samenwerking met waldorf ontwikkeld is.

Origineel geplaatst door bliepbliep
tis dat ik even niet zoveel budget over heb, maar een rasechte parkieto is echt niet nix!

kan iemand dat gerucht over tiesto bevestigen? ik hoorde laatst dat hij ook in het bezit is van een parkito maar dat hij em niet druft te gebruiken omdat zijn producties naar eigen zeggen dan: "te goed" en "te muzikaal" worden...

Idd maar atm gebruikt hij de bruine versie,der staat ook een parkiet op maar die een drol schijt (echt mooi 3d grafish),het resultaat is navenant..

Origineel geplaatst door HEXAGON
Idd maar atm gebruikt hij de bruine versie,der staat ook een parkiet op maar die een drol schijt (echt mooi 3d grafish),het resultaat is navenant..
1-,troll.

Welke revisie is deze Pakieto trouwens? Beetje een vroeg serienummer? Want dat zijn echt de beste.

Origineel geplaatst door fuse
1-,troll.

Welke revisie is deze Pakieto trouwens? Beetje een vroeg serienummer? Want dat zijn echt de beste.

Het is de versie die het meest digitaal stinkt,en ook de duurste natuurlijk ! (zoals alle nieuwe uitkomende digitale spullen)

De reuk gaat na enkele jaren wel weg,dus is het goed hem bij te houden,want als die een nieuwe eigenaar moet hebben begint die meteen weer te stinken!

Ow, iemand moet weer nodig aan de E-meter zie ik al weer.
En als dat niet helpt toch maar een purification rundown. :kroon:

Origineel geplaatst door bliepbliep
er is toch zo'n vent die ergens in zo'n grot zit in middenin het zwarte woud met een grote baard die er hele vette mods voor heeft?

de verschrikkelijke YETI zeker
gaat dit over [weer]
ister eg iemand die wat kan vertellen ,..
t parkito betssaat wel door duitse lui die iets met vermona /waldorf te maken hadden ...verder !
r-onzin dit!

...

...

ik zal wel een barbaar zijn maar eeuh... wtf is een parkito>>?? :) geen zin om er voor te google....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back