M Malfeidor Nieuwkomer Lid sinds 11 juni 2006 Berichten 16 Locatie Maassluis 12 juni 2007 #1 Heb hier in het verleden wel eens om gevraagd maar heb er nog steeds geen kunnen vinden: AiRBase99 EPROM Update 1.15 Wie o wie zou mij hier aan kunnen helpen??? Over de prijs worden we het zeker wel eens.
Heb hier in het verleden wel eens om gevraagd maar heb er nog steeds geen kunnen vinden: AiRBase99 EPROM Update 1.15 Wie o wie zou mij hier aan kunnen helpen??? Over de prijs worden we het zeker wel eens.
Foetus Ouwe rot Lid sinds 23 november 2004 Berichten 647 Locatie 9000 Area (B) 12 juni 2007 #2 mailto: k.roeske@xtended.de zij kunnen je verder helpen aan de EPROMS, wel in het duits als het kan, zo had ik het snelst antwoord
mailto: k.roeske@xtended.de zij kunnen je verder helpen aan de EPROMS, wel in het duits als het kan, zo had ik het snelst antwoord
M Malfeidor Nieuwkomer Lid sinds 11 juni 2006 Berichten 16 Locatie Maassluis 13 juni 2007 #3 Bedankt voor de tip. Heb ze gelijk een mailtje gestuurd.