Fame 10X0 AM

Marvin

Nieuwe Titel
Zag deze staan in de musicstore krant en ben opzoek naar monitors, vond ze wel erg goedkoop vergeleken de wat beteren zegmaar. Dus zocht wat erover op op internet, bijna niks te vinden alleen een duitse test waar de 1080 5 sterren kreeg, nu vraag ik me af hoe betrouwbaar deze test is want 300 euro voor een paar monitoren van 5 ster 8 inch lijkt me eigenlijk meer een fabeltje.

hoe goed ze zijn weet ik niet ze hebben wel heel erg een bart smit look
maar ze zijn wel verdomd goedkoop!

p.s. voor hetzelfde geld of minder heb je ook alesis monitor one's MK1 active en voor 33,- meer MK2 active's

weet ik maar ik zoek de 6 inch, omdat ik een kleine kamer heb. die zijn 200 euro dat is nogal goedkoop voor monitors en als ze echt goed zijn zou ik dat graag zeker willen weten en volgens mij verkopen ze die dingen nergens anders.
En ik zat namelijk aan krk rp6 te denken alleen moet ik dan langer sparen he, maar ja dan heb je ook wel wat.

He hallo ik heb een paar dagen geleden de fame 1080 am gekocht 8" low/mid ben benieuwd hoe ze klinken voor lowbudget speakers 300,-euro bij de musicstore koln..
*D

He hallo ik heb een paar dagen geleden de fame 1080 am gekocht 8" low/mid ben benieuwd hoe ze klinken voor lowbudget speakers 300,-euro bij de musicstore koln..
*D

Back