Tasje TR-606

Status
Please reply by conversation.

MicroFi

Ouwe rot
Ik weet niet in hoeverre de tasjes van de TR-606 en de TB-303 gelijk zijn aan elkaar, maar ik ben alvast op zoek naar een exemplaar voor mijn 606. Ik heb gezien dat ze ook in het zwart bestaan, dus zo'n exemplaar geniet momenteel mijn voorkeur. Als ik hem eerst in het zilver vind, is dat natuurlijk ook perfect in orde.

Prijs komen we wel overeen!

Die tasjes voor de 303 en 606 zijn hetzelfde maar ik heb er nog nooit 1 in het zwart gezien en wist niet eens dat ze bestaan! Heb je daar misschien een fototje van, ben wel erg benieuwd. Of is er iemand erg creatief geweest?

Nu je het zegt, heb ik nog 'ns even zitten zoeken via google, maar ik kan ook niet zo gauw meer een foto te voorschijn toveren. Wel ben ik 99% zeker dat ik er ooit eentje ben tegengekomen en hem er ook mooi vond uitzien. Alleszins: ik ben nog steeds op zoek, dus als iemand me kan helpen ...

FF wat dieper ge-Google-d

Footoo:

Attachments

• black bag.jpg
    black bag.jpg
    57,9 KB · Bekeken: 90
:dubbel:

jammer dat er geen Roland op staat..

Origineel geplaatst door MicroFi
Nu je het zegt, heb ik nog 'ns even zitten zoeken via google, maar ik kan ook niet zo gauw meer een foto te voorschijn toveren. Wel ben ik 99% zeker dat ik er ooit eentje ben tegengekomen en hem er ook mooi vond uitzien. Alleszins: ik ben nog steeds op zoek, dus als iemand me kan helpen ...

huh, de originele is grijs hoor. ik heb er 2 eentje met en eentje helaas zonder schouderbandje.
Maar ja ik bewaar ze.

Sorry voor de rare zin, kan het niet meer wijzigen.

Maar goed, de originele is toch grijs met oranje letters. De zwarte heb ik nooit gezien?

Euhmmmmm jah.
Fijn dat er zoveel input komt, maar heeft er nu iemand nog zo'n tasje voor mij?

Bedankt!

Nog steeds niet gevonden.
Ik begrijp dat het niet makkelijk is om het tasje apart te vinden, maar iémand moet het toch hebben?

je kan ook een 606 of 303 met tasje kopen, en dan verkoop je de desbetreffende bak weer zonder tasje.

:D

Origineel geplaatst door Dr. Blowfin
je kan ook een 606 of 303 met tasje kopen, en dan verkoop je de desbetreffende bak weer zonder tasje.

:D

Ik was het al bijna van plan, ja :)
Blijkbaar is het inderdaad niet zo makkelijk om het tasje apart te vinden (wat ergens wel logisch is natuurlijk)

ik heb er 2, maar doe ze niet weg.

misschien kun je ergens goedkoop een defecte 606 vinden, met tas.

Status
Please reply by conversation.
Back