jij wint wat je gewonnen hebt ,....?Origineel geplaatst door René
zie je wel dat het duidelijk kan !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jij wint wat je gewonnen hebt ,....?Origineel geplaatst door René
zie je wel dat het duidelijk kan !
Origineel geplaatst door vinnieq
Mag ik raden? HEX heeft 'm ook gehad en ...... alweer een kutsynth! Wat een pech. Ik ben overigens weer blij met m'n derde PolySix!
Origineel geplaatst door Hanz
Dan kan je je ook afvragen, waarvoor heb je 2 VCO's nodig, wat je niet met layering / multitracking op zou kunnen vangen.
Dat is in principe niet veel. Ik kan me zo snel maar 1 ding voorstellen: Sync sounds.
Origineel geplaatst door Hanz
Dan kan je je ook afvragen, waarvoor heb je 2 VCO's nodig, wat je niet met layering / multitracking op zou kunnen vangen.
Dat is in principe niet veel. Ik kan me zo snel maar 1 ding voorstellen: Sync sounds.
Origineel geplaatst door HEXAGON
in 1992 had ik geen geld voor een dat laat staan een multitrack (op tape) en de eerste betaalbare digitale multitracks kosten zo duur als een auto... een computer had ik nog nooit gezien...
track van toen:
Main 'pad' sound polysix,kon dat ding niet aansturen behalve met de arp verdekke..
Rhythm: tr808,606,drumtracks,909 ,1 sync zooi...
Bassline minimoog met de sh101 sequencer
dan ms 20 komt erin (mijn lievelingssynth toen)
dan sounds met de Elka synthex ,kon em ook ni sturen...
dan gepruts met yam cs 15
opgenomen op tape... mixer tascam 2024 ofzoiets..
enjoy..
http://rapidshare.com/files/37406233/FuturFlight.rar

Origineel geplaatst door sander
Er zijn Opera 6en met vco's en met dco's. Op sommige behuizingen staat DCO, maar er kunnen toch vco's inzitten. Hangt dus waarschijnlijk van de revisie af. Ik moet mij Siel site op van allerlei punten nog updaten, maar heb daar meestal geen zin in. Volgens mij had mono/poly er ooit 1 met vco's als ik me niet vergis.

Fijne deun, met de kracht van de beperkingen van de PolySix, gaat dik de stress in als je'm naar de rand duwt. Het rauwe van Korg, wat nog meer tot uiting komt in de Mono/Poly. De MP is ook reden waarom de P6 er steeds weer uit gaat, maar de overlap is niet compleet, daarom komt -ie steeds weer terug. De MP gaat al voor (bijna) 2x zoveel als de P6, Ron, dus het verhaal klopt wel.Origineel geplaatst door HEXAGON
in 1992 had ik geen geld voor een dat laat staan een multitrack (op tape) en de eerste betaalbare digitale multitracks kosten zo duur als een auto... een computer had ik nog nooit gezien...
track van toen:
Main 'pad' sound polysix,kon dat ding niet aansturen behalve met de arp verdekke..
Rhythm: tr808,606,drumtracks,909 ,1 sync zooi...
Bassline minimoog met de sh101 sequencer
dan ms 20 komt erin (mijn lievelingssynth toen)
dan sounds met de Elka synthex ,kon em ook ni sturen...
dan gepruts met yam cs 15
opgenomen op tape... mixer tascam 2024 ofzoiets..
enjoy..
http://rapidshare.com/files/37406233/FuturFlight.rar
Er zijn Opera 6en met vco's en met dco's. Op sommige behuizingen staat DCO, maar er kunnen toch vco's inzitten. Hangt dus waarschijnlijk van de revisie af. Ik moet mij Siel site op van allerlei punten nog updaten, maar heb daar meestal geen zin in. Volgens mij had mono/poly er ooit 1 met vco's als ik me niet vergis.
Origineel geplaatst door vinnieq
Het rauwe van Korg, wat nog meer tot uiting komt in de Mono/Poly. De MP is ook reden waarom de P6 er steeds weer uit gaat, maar de overlap is niet compleet, daarom komt -ie steeds weer terug. De MP gaat al voor (bijna) 2x zoveel als de P6, Ron, dus het verhaal klopt wel.
magooks wels gezegd worden ,....
seal cityvolgens mij ,.......Origineel geplaatst door sander
Zo net een paar uur besteed aan het updaten van de Opera 6 pagina. Maar ik zoek nog afbeeldingen van versie 1 en 2.
sorryOrigineel geplaatst door R-ond
volgens mij ,.......
citaat dk600 pagina
Chips
3 SSM2020 VCA
6 SSM2024
6 SSM2044 VCF
6 SSM2056 EG
de 2020 zitdie er in ?
by de dk700 / opera niet
sorry

Mot ik nog controleren enzo. Zal de service manuals en mijn geheime bronnen eens raadplegen![]()
]