Bekend met de Yamaha RS7000??

mvddoes

Nieuwkomer
Hallo,

Ben een echte "newbie"... Laatst een Yamaha RS7000 gekocht, maar om uit te pluizen hoe 'ie precies werkt en wat de mogelijkheden zijn kost zoooo veel tijd. Daarom ben ik nu op zoek naar iemand die ook zo'n ding heeft (gehad) en ermee kan lezen en schrijven en mij een cursus wil hoe ik 'm moet gebruiken om alles er uit te halen wat er in zit.
Misschien zijn er nog wel meer gegadigden op dit forum te vinden die wellicht ook interesse hebben in een dergelijke cursus. Of als iemand weet waar ik zo'n cursus kan krijgen: graag!

Grtz
Maurijn

Welkom hier. Stel je meteen even voor. Vertel eens wat over je muziekervaring, wat voor muziekstijl(en) je maakt/wilt maken, of je naast je RS7000 ook nog andere apparatuur gebruikt enzovoorts. 8)

O ja, even voorstellen natuurlijk....! Ik kijk al wat langer op deze site, dus dat was er even bij ingeschoten.
Ik heb niet veel muziekervaring; vroeger wel gespeeld op keyboards, maar nooit veel tijd aan besteed, dus een wat lessen op dat gebied zouden ook geen kwaad kunnen. Ik heb overigens nu nog wel een Yamaha keyboard (PSR500).
Verder heb ik met software wel wat beats gemaakt (bv HammerHead); stijl die me het meest aanspreekt is dance en house; zolang 't maar swingt en er nog wel wat melodie door heen zit... ;)
Verder ben ik 39 en woon vlakbij Den Bosch.

Grtz

Laatst gewijzigd:
Back