Airbase 200€ / Acidlab Bassline 200€

Vizion

Rock Solid
Airbase:
Advertentienr.:9886512113

De airbase is een clone van de 909 en 808 sound. Deze is helemaal perfect en weinig gebruikt, incl handleiding en software. Het nieuwste OS (115c) zit er in. Mag weg vanwege de aanschaf van een machinedrum.

Acidlab:
Advertentienr.:9886350813

Een tb303 clone te koop aangeboden in prima staat. Ik vind m niet echt genoeg klinken en wil the real thing aanschaffen.

Mooie prijsjes :peukie:

hmmmz als het wat dichter hier in de buurt was dan ging ik voor die airbase.. helaas voor mij wat te ver weg..

Hmmm, ik denk dat we te maken hebben met de beruchte 200 euro grens van Marktplaats.

Kan me niet voorstellen dat die apparaatjes voor die bedragen van de hand gaan!

Gekko.

die grens is er toch niet meer ofwel?? tenminste, de laatste keer dat ik er iets online zette kon ik elk bedrag neerzetten wat ik wou :)

Op woensdag 11 april aanstaande wordt een aantal prijsveranderingen doorgevoerd op Marktplaats.nl. De kosten van de rubrieken waar nu een advertentietarief van 6 euro geldt, worden verhoogd naar 9 euro. Dit betreft voornamelijk rubrieken waarin zakelijke advertenties en/of producten met een hoge waarde geplaatst worden. Het advertentietarief in de rubrieken ‘Autostallingen en Garages’, ‘Kranen, Heftrucks en Graafmachines’ en ‘Woonunits en Bouwketen’ komt te vervallen. Het tarief voor het toevoegen van een website gaat van 6 naar 9 euro. De websitevermelding in betaalde rubrieken blijft gratis.

De prijs van de rubrieken met een advertentietarief van 25 euro blijft ongewijzigd. Dit geldt ook voor de kosten van de opvallen opties (Topadvertentie, groep link en homepagina link) en het omhoogplaatsen van een advertentie in een rubriek.

Voor een aantal rubrieken op Marktplaats.nl geldt een advertentietarief van €9,- (incl. BTW).
Klik op een groep hieronder om te kijken voor welke rubrieken het tarief geldt

Groep:
Auto's
Caravans en Kamperen
Contacten en Berichten
Motoren en Brommers
Vakanties en Toerisme
Watersport en Boten
Woningen | Huur
Zakelijke goederen
Diversen

Is voor muzieksintrumenten interessant, maar voor andere dingen nadelig. Zo moet je nu opeens zelfs betalen als je je auto voor 100 euro wilt verkopen.

Wie dat wil? Iemand die zo de schurft aan een opel astra (bewust geen gebruik van hoofdletters) dat hij hem het liefst voor een paar tientjes verkoopt of zelfs liever:

astra_1999.jpg

Ontopic: Hele mooie prijzen, zal wel heel vlug weg zijn. Raar dat de verkoper de optie om te bieden weggehaald heeft. Zal wel overboden worden neem ik aan?

Origineel geplaatst door Vizion
Tsja, dat houden ze weer een paar maanden vol en dan gaan die kosten er weer af omdat een gezonde Hollander de weg wel weet naar gratis sites. Ebay wil zeker centjes hebben na die belachelijk dure aanschaf van mp.nl . En die oprichters maar lachen daar in Emmeloord!

Origineel geplaatst door vinnieq
Tsja, dat houden ze weer een paar maanden vol en dan gaan die kosten er weer af omdat een gezonde Hollander de weg wel weet naar gratis sites. Ebay wil zeker centjes hebben na die belachelijk dure aanschaf van mp.nl . En die oprichters maar lachen daar in Emmeloord!

tja ik woon vlakbij emmeloord en ze beheren ook die kringloopwinkels van het goed:r met die belachelijke prijzen dat is geen kringloop meer maar goed dat was offtopic

...

...

mja maar wel de waarheid... voor koopjes hoef je hjet vaak ook niet meer te doen bij de kringloops kringlopen is een hype ... tijd voor doodloop

Back