ax80 op marktplaza

Zomnius

Zom Lid
gave bak maar...

Re: Re: ax80 op marktplaza

Re: Re: ax80 op marktplaza

Origineel geplaatst door Chinetti

Haha, :confused: , snap niet wat daar grappig aan zou zijn. Maar... nee, dat is 'm niet

Om de verwarring klein te houden: van mij is 'ie ook niet.

omdat ik dacht gelezen te hebben dat die dat ging doen,en een beetje lastig is dat die em niet kwijt raakt (ja hij zegt zelf dat hij een lastig lid is dus..:D )

BTW,trouwens ik begrijp echt niet waarom die em niet kwijt geraakt,is toch een coole prijs voor zon bak,te zwaar onderschat mischien door SF leden...?

Ah zo, excuus.

Nja, ik snap ook niet waarom 'ie nog te koop staat. Ik weet niet in wat voor staat dat 'ie is, maar de AX80 klinkt zoals 'ie er uit ziet: bijzonder goed. Hij doet zeker niet onder voor de duurdere budget analoge bakken, en van alle budget bakken in mijn studiotje is 't zeker één van de beste. Op de strings na vind ik 'm ook beter dan de duurdere juno 106. Hij wordt veel vergeleken met de Chroma Polaris en de OB8, maar dat zijn synths die ik allebei niet ken. De prijs lijkt me ook okay en je komt ze ook niet om de haverklap tegen...

Re: ax80 op marktplaza

Origineel geplaatst door Zomnius
gave bak maar...

linkje zou leuk zijn...

neen is niet de mijne schrok wel van 275.- daarom ook maar niet gepost
in de "intressante gear gevonden [ bedankt topic starter ...[ :D ]

denk zit ik soo hoog met 350 eerst en nu 300 ??? denk t niet
want deze machine verdient een iemand die er zin in heeft
en ook niet te lui is om mooie sounds zelf te maken !
meer dan strings en ballsy basses ...fx en drones die blijven bewegen ...

terwijl er sh 101,s voor 500 verkocht worden - zit ik idd te zeulen met mn ax80 schande !
mensen de ax80 is een heerlijke machiene
en momenteel de meest waardevolle qa poly ,s hiero ,..en ik een beetje vervangende synths
heb nu [ siel dk700/opera en bitt99 ] en andere dingen wil kopen - magtie weg !

ik kocht m voor 380.uit berlin [durf best te zeggen - was in erg nette staat en nu nog netter ]
ik ben zuinig op mn spullen en rook niet ...niet dat wat er mee t maken hebt,
staan iig geen asbakken boven opofso
n:Z :peukie: :stupid

t wonder = geschied woensadg afspraak met evt koper [serieuze modulair z3lf bouiwer ]
o know who ...:halleluja totdan

linkie filmpie ax80 net geprutst

edit link
; kijk m net terug helaas kan ik niet knippen in "filmpies "
check laatste berich in deze post
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&postid=837863&t=5551#post837863

Laatst gewijzigd:
...

...

haha :) jou replys blijven echt vet :) soort nieuwe aflevering van southpark ofzo gaat van de hak op de tak :) we moeten overigens nog steeds een keer iets afspreken voor die voeding als je er nog last hebt :)

Afgelopen zaterdag was ik bij de verkoper thuis om een Matrix-1000 (zo'n mooie creme kleurige, zonder brom) met Access programmer op te halen voor maar 425 euro!

Deze AX80 ziet er heel netjes uit, paar kleine krasjes op de bovenkant en aan de voorkant. De zijkantjes heeft de eigenaar over laten spuiten. In het display zitten ook een paar nauwlijks zichtbare krassen. De membraan toetsen deden het ook nog allemaal. Heel nette prijs

Patrick.

Het lijkt me tijd voor een sound battle, tussen de laten we zeggen AX80 en de juno 106?

Wat worden de top 5 sounds die de synths moeten kunnen opleveren in WAV?
1
2
3
4
5

wie doet mee?

dan heb ik nog een dag mn geluid s kaart doet t niet ,...ik zal kijk ofk morgen wat kan fixen
leuk
2dco + sub 8 voice tegen 1 dco juno 6 voice [de 106 toch ?]
=(

Het lijkt me tijd voor een sound battle, tussen de laten we zeggen AX80 en de juno 106?

Wat worden de top 5 sounds die de synths moeten kunnen opleveren in WAV?
1
2
3
4
5

wie doet mee?

hoe wiljet doen dan
maak 5 vooraf gesproken sounds ofso
string
bas
stab en zoiets

Ok mooie input.

wellicht de volgende sounds dan:

1. de vetste bassynt
2. de vetste strings
3. de vetste brasstab
4. de vetste filter sweep
5. de vetste solosound

spelregels (?)

Voor elke sound hebben we een geluid uit de 'praktijk' nodig oftwel uit een bestaand nummer.

Graag input van iedereen die dit leest.
Sounds worden gespeeld middels 5x sequence...voor een goed vergelijk?

eh wellicht off topic aan het worden? ik start een nieuwe thread.

cheers Zom

maak effe een nieuwe draad aan en alle poly analoge mogen meedoen no nordleqds / jp808,s
ben ik t mee eens
en een srt@rt en eindig tyd twee maande ofso
ik kan nu bv niet opnemen

Ok mooie input.

wellicht de volgende sounds dan:

1. de vetste bassynt
2. de vetste strings
3. de vetste brasstab
4. de vetste filter sweep
5. de vetste solosound

spelregels (?)

Voor elke sound hebben we een geluid uit de 'praktijk' nodig oftwel uit een bestaand nummer.

Graag input van iedereen die dit leest.
Sounds worden gespeeld middels 5x sequence...voor een goed vergelijk?

eh wellicht off topic aan het worden? ik start een nieuwe thread.

cheers Zom

ik wil wel meedoen aan de budget analoge poly synths
contest
en wie maak de lekkerste string ...bass[line] en pads
opnemen =(

Ik krijg onderhand een beetje een AX80 overload van al die AX80 threads.. Ik zie overal AX80's om me heeeeen! 8)

dat gaat absoluut de AX worden dan...
AX heeft 8 stemmen, 2 OSCs per stem, 3 LFO's en een aanslaggevoelig keyboard o.a. al...
tegenover de Juno met 6 stemmen, 1 OSC per stem, 1 LFO en geen aanslaggevoelig keyboard...

dus tsja makkelijk...

Back