lekker Chill-Trackie

Origineel geplaatst door Special K
Vind het erg lekker klinken. Weet niet of het je bedoeling was, maar zelf zou ik de beat iets bombastischer maken....

ja, normaal maak ik mijn beats ook naar de bombastische kant toe, maar ik had bij deze eens zin om iets lichter & easy te makente maken..

greetz

Relaxed nummetje.....

Hoe heb je de boel gesequenced?

Greetz Speady.....

klinkt lekker hoor.....is wel iets voor de LTJ Bukem earth compilaties...stuur eens een demootje daarnaartoe....

vind de mix wel beetje vreemd over mijn pc speakertjes..wel apart maar ben niet zeker of ik het wel aangenaam vindt....de beats komen behoorlijk "naar voren" ofzo....het valt in ieder geval wel op...

vanaf 3 minuten waar een soort van break begint vinnik em iets in mekaar zakken....misschien dat je daar iets met het ritme kan doen....ik mis eigenlijk iets extra's vanaf dat moment....iets dat het nummer net dat zetje geeft naar een hoger level....

en het einde is voor mijn gevoel net iets te abrupt.....

Olaf

Origineel geplaatst door speady
Relaxed nummetje.....

Hoe heb je de boel gesequenced?

Greetz Speady.....

thnx
...geseq met Logic 5.2 ,EXS sampler een handvol softsynths, en een mt4-yje met Triton & MS2000 aan

Origineel geplaatst door olafmol
klinkt lekker hoor.....is wel iets voor de LTJ Bukem earth compilaties...stuur eens een demootje daarnaartoe....

vind de mix wel beetje vreemd over mijn pc speakertjes..wel apart maar ben niet zeker of ik het wel aangenaam vindt....de beats komen behoorlijk "naar voren" ofzo....het valt in ieder geval wel op...

vanaf 3 minuten waar een soort van break begint vinnik em iets in mekaar zakken....misschien dat je daar iets met het ritme kan doen....ik mis eigenlijk iets extra's vanaf dat moment....iets dat het nummer net dat zetje geeft naar een hoger level....

en het einde is voor mijn gevoel net iets te abrupt.....

Olaf

idd, misschien niet de beats dimmen, maar het laag & mid laag iets beter afmixen..
..ik ben zelf ook nog niet zo tevreden over de bsln-sound,... die komt van NI pro52 & zou ik nog eens met de matrix 1000 moeten overdoen...

wat betreft dat extratje na die break denk ik aan nog een vettig arpeggiotje of zo...
... ik vind wel iets

thnx for the feedback !

Back