Origineel geplaatst door djsirjamez
nou ik had ook problemen met wavelab en wel 2
1) als ik wavelab de asio drivers wilde selecteren nou dan kreeg ik een dik blauw scherm van windows!! en ging mijn notebook uit!
2) als ik fruity heb gebruikt dan zit ik nog in de Asio drivers, met behulp van het tray bar icoontje moet ik dan van Asio naar MME wil ik van Wavelab gebruik kunnen maken.
dat zou het kunnen zijn.
misschien wel ja. in ieder geval krijg ik wel geluid uit wavelab (met de asio drivers) als ik m alleen draai, de quatro in de duo-mode zet en vervolgens de geluidskaart in preferences weer aanclick. vaag, maar het werkt wel.
dat blauwe scherm ben ik nu ook al drie keer tegen gekomen. de eerste keer toen ik reason opende terwijl ik logic had openstaan, de tweede keer toen ik kontakt als vst-plug in logic opende en de derde keer toen ik kontakt gewoon opende. kortom, kontakt werkt nog niet bij mij.
ben jij er al achter hoe dat blauwe scherm van jou komt. het lijkt een beetje op mijn probleem.
ooh ja, voordat ik het vergeet te vragen: heb je al een keer 24 bits, 96khz gesampled in wavelab ? dat lukt me namelijk ook nog niet.
wat een problemen allemaal. maar ik denk dat uiteindelijk wel alles strak kan lopen. kost alleen even wat tijd en moeite