Hallo allemaal,
Mijn vader is een tijdje geleden omgekomen bij een verkeersongeluk. Ik zit nu een beetje in de fase dat de dreun achter de rug is en naar de toekomst moet worden gekeken. Het is bijvoorbeeld onder andere noodzakelijk een deel van het huis te gaan verhuren.
Ik ben daarom laatst begonnen met het uitruimen van de kamer(s) van mijn vader. Daarbij heb ik ontzettend veel muziekapparatuur gevonden. mijn vader speelde drum, bas, gitaar en keyboard. Ik ben zelf meer van de radio 538 generatie, dus niet zo muziekaal ingesteld. Kortom, er moeten spullen weg, veel spullen.
Van alle apparaten die ik ben tegengekomen heb ik een lijstje opgesteld;
Boss;
RV70 Digital stereo reverb
sx700 Studio effects processor
E-mu;
Morpheus Z-plane effects processor
Roland;
M-12E 12 channel mixer
JD800 programmable synthesizer
Super JV JV1080 4* expansion
Yamaha;
FM sound generator FB-01
ETEK;
World wide music routing system AD1233
Echo;
Layla Multitrack recording system 24/96
Behringer;
Europack MX2802
Autocom MDX 1200
Ultrafex 2 model EX3100
Squier;
15 (een soort speaker)
P-Bass
Hammond;
XMc-1
Ik heb geen idee wat het allemaal is, maar het lijkt me dat op deze plek misschien wel wat interesse is. Alles is nog in goede staat, mijn vader was altijd heel erg zuinig op zijn spullen. Of er bonnetjes zijn durf ik niet te zeggen, ik kan zoeken als er behoefte aan is.
Mail; jupijn.vanhemert@gmail.com
Mijn vader is een tijdje geleden omgekomen bij een verkeersongeluk. Ik zit nu een beetje in de fase dat de dreun achter de rug is en naar de toekomst moet worden gekeken. Het is bijvoorbeeld onder andere noodzakelijk een deel van het huis te gaan verhuren.
Ik ben daarom laatst begonnen met het uitruimen van de kamer(s) van mijn vader. Daarbij heb ik ontzettend veel muziekapparatuur gevonden. mijn vader speelde drum, bas, gitaar en keyboard. Ik ben zelf meer van de radio 538 generatie, dus niet zo muziekaal ingesteld. Kortom, er moeten spullen weg, veel spullen.
Van alle apparaten die ik ben tegengekomen heb ik een lijstje opgesteld;
Boss;
RV70 Digital stereo reverb
sx700 Studio effects processor
E-mu;
Morpheus Z-plane effects processor
Roland;
M-12E 12 channel mixer
JD800 programmable synthesizer
Super JV JV1080 4* expansion
Yamaha;
FM sound generator FB-01
ETEK;
World wide music routing system AD1233
Echo;
Layla Multitrack recording system 24/96
Behringer;
Europack MX2802
Autocom MDX 1200
Ultrafex 2 model EX3100
Squier;
15 (een soort speaker)
P-Bass
Hammond;
XMc-1
Ik heb geen idee wat het allemaal is, maar het lijkt me dat op deze plek misschien wel wat interesse is. Alles is nog in goede staat, mijn vader was altijd heel erg zuinig op zijn spullen. Of er bonnetjes zijn durf ik niet te zeggen, ik kan zoeken als er behoefte aan is.
Mail; jupijn.vanhemert@gmail.com