• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Veel spullen beschikbaar ivm overlijden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Boes

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

Mijn vader is een tijdje geleden omgekomen bij een verkeersongeluk. Ik zit nu een beetje in de fase dat de dreun achter de rug is en naar de toekomst moet worden gekeken. Het is bijvoorbeeld onder andere noodzakelijk een deel van het huis te gaan verhuren.

Ik ben daarom laatst begonnen met het uitruimen van de kamer(s) van mijn vader. Daarbij heb ik ontzettend veel muziekapparatuur gevonden. mijn vader speelde drum, bas, gitaar en keyboard. Ik ben zelf meer van de radio 538 generatie, dus niet zo muziekaal ingesteld. Kortom, er moeten spullen weg, veel spullen.

Van alle apparaten die ik ben tegengekomen heb ik een lijstje opgesteld;

Boss;

RV70 Digital stereo reverb
sx700 Studio effects processor

E-mu;

Morpheus Z-plane effects processor

Roland;

M-12E 12 channel mixer
JD800 programmable synthesizer
Super JV JV1080 4* expansion

Yamaha;

FM sound generator FB-01

ETEK;

World wide music routing system AD1233

Echo;

Layla Multitrack recording system 24/96

Behringer;

Europack MX2802
Autocom MDX 1200
Ultrafex 2 model EX3100

Squier;

15 (een soort speaker)
P-Bass

Hammond;

XMc-1

Ik heb geen idee wat het allemaal is, maar het lijkt me dat op deze plek misschien wel wat interesse is. Alles is nog in goede staat, mijn vader was altijd heel erg zuinig op zijn spullen. Of er bonnetjes zijn durf ik niet te zeggen, ik kan zoeken als er behoefte aan is.

Mail; jupijn.vanhemert@gmail.com

Bericht door een moderator:
Allereerst gecondoleerd en sterkte toegewenst. Toch graag richtprijzen vermelden voor de apparatuur, conform het marktplaatsbeleid (zie Marktplaats FAQ). Door gebruik te maken van onze zoekfunctie op het forum is het niet al te lastig om een idee te krijgen van de gangbare tweedehands waarde van de betreffende apparaten. Alvast bedankt. :)

Hey, ik heb geprobeerd te editten, maar dat weigert hij. Ik zal even richtprijzen erbij zetten. Iemand was zo aardig deze even te mailen;

Boss;

RV70 Digital stereo reverb 100-125
sx700 Studio effects processor idem

E-mu;

Morpheus Z-plane effects processor 125 (geboden)

Roland;

M-12E 12 channel mixer 125
JD800 programmable synthesizer 400-600 (350 geboden)
Super JV JV1080 4* expansion leeg 250, met vier expansions 4-500

Yamaha;

FM sound generator FB-01 35-60

ETEK;

World wide music routing system AD1233 geen idee

Echo;

Layla Multitrack recording system 24/96 75

Behringer;

Europack MX2802 2-300
Autocom MDX 1200 50-75
Ultrafex 2 model EX3100 80

Squier;

15 (een soort speaker) is een gitaarversterker of basversterker, zijn nieuw rond de 100 dus 60 – 75 euro
P-Bass Kan van alles zijn, er zijn hele dure precision bassen maar ook goedkope, misschien dat ze bij Rockpalace wat kunnen vertellen.

Hammond XMc-1 - Geen idee

Ik heb bovendien nog foto's van de bass, op verzoek;

Attachments

• picture 004.jpg
    picture 004.jpg
    67,4 KB · Bekeken: 96
Ik ben even zo brutaal om topic te kicken. De layla is als enige nog weg, en ik heb besloten de piano nog niet te verkopen wegens mogelijk sentimentele waarde.

De rest van de producten is er dus nog.

Bieden mag altijd, het moet wel weg uiteindelijk!!

Ik heb ondertussen de hammond, layla en morpheus verkocht voor samen ongeveer 500 euro, even een goede meevaller, heb mijn broertje ermee op vakantie gestuurd:).

Anyway verder nog weinig verkocht, weet iemand toevallig een winkel in Den Haag die 2e hands muziekdingen opkoopt? Hier moet toch best wel een markt voor zijn lijkt me, of is het risico dat er iets kapot is te groot?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back