{TRACK}Probeerseltje

Xpressive

Producer
Vanmiddag even een track neergezet. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Thanks in advance. ;)

Click here to play.

Of Hier voor meer van mijn tracks. :)

Laatst gewijzigd:
Helemaal niet slecht bezig gast! Heb ook de rest van je tracks zitten luisteren.
't Is verder absoluut niet mijn stijl, maar het is goed aan te horen, vind je tracks over het algemeen lekker compleet en uitgebalanceerd klinken. Heb er eigenlijk helemaal geen kritiek op, behalve dat de afwisselingen wel heel vaak en snel achter elkaar komen. Maar goed, ben zelf iets meer van het monotonere werk ;)
Toevallig Marco V-fan? (daar doet het me wel een beetje aan denken)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Ferric
Helemaal niet slecht bezig gast! Heb ook de rest van je tracks zitten luisteren.
't Is verder absoluut niet mijn stijl, maar het is goed aan te horen, vind je tracks over het algemeen lekker compleet en uitgebalanceerd klinken. Heb er eigenlijk helemaal geen kritiek op, behalve dat de afwisselingen wel heel vaak en snel achter elkaar komen. Maar goed, ben zelf iets meer van het monotonere werk ;)
Toevallig Marco V-fan? (daar doet het me wel een beetje aan denken)

Nee niet echt een fan:) . Zijn stijl vind ik wel leuk ja. Tenminste die hij vroeger had, tegenwoordig vind ik hem wat minder. In iedergeval bedankt voor je reactie. ;) :)

Niemand?? :confused:

Men is helaas tegenwoordig niet meer echt happig op het geven van commentaar vrees ik. Ik heb het ook gemerkt. Of je tracks nou goed zijn of niet, dat maakt niet meer uit.
Dat was een paar jaar geleden wel anders, wanneer ik rustig 15 of meer reacties op een track kreeg.
Ikzelf heb het posten van tracks zo onderhand maar opgegeven, hier haal je er denk ik niks nuttigs meer uit.:(

Origineel geplaatst door Ferric
Men is helaas tegenwoordig niet meer echt happig op het geven van commentaar vrees ik. Ik heb het ook gemerkt. Of je tracks nou goed zijn of niet, dat maakt niet meer uit.
Dat was een paar jaar geleden wel anders, wanneer ik rustig 15 of meer reacties op een track kreeg.
Ikzelf heb het posten van tracks zo onderhand maar opgegeven, hier haal je er denk ik niks nuttigs meer uit.:(

Daar heb je wel gelijk in. Heb het ook al een paar keer meegemaakt dat niemand meer echt reacties geeft. Idd een aantal jaar geleden had je zo een paar pagina's vol met reacties. Denk dat ik maar met posten stop. In iedergeval bedankt dat jij nog de moeite nam.

;)

Back