Audiomulch

Disorder

Stamgast
Hoi allen.

Ik zou graag AudioMulch als live tool willen gebruiken in combinatie met Reaktor 5. Ik draai beide programma's tegelijkertijd, maar heb geen idee hoe ik uiteindelijk het geluid van Reaktor naar AudioMulch stuur. Zijn hier tutorials voor? Ik kon niks vinden. Wie helpt me op weg?

Moet je dan niet zoiets als Livewire hebben? Ik weet niet of dat juist is hoor maar heb wel eens gelezen dat je hiermee intern in een computer audio kan routen. Misschien moet het ook wel zo zijn dat de desbetreffende software daarvoor geschikt is. Ik heb er zelf iig geen ervaring mee.

Je zou ook nog eens kunnen denken over 2 aparte computers en dan fysiek de audio met kabels patchen?

Origineel geplaatst door PzHKL
Moet je dan niet zoiets als Livewire hebben?

je bedoelt 'REWIRE' k'denk niet dat audio mulch en reaktor dat ondersteuen .
Gebruik anders een tweede ( cheap ass) pc voor audio mulch ...

Iemand anders nog ideeën? Zou mooi zijn als ik het kon routen, dus 2 applicaties naast elkaar, in plaats van Reaktor als VST in AudioMulch te openen. De keyboard shortcuts van dat ensemble werken dan namelijk niet..

Ik zou gewoon een oud pctje van 50 euro scoren op het internet, beetje hoogwaardig geluidskaartje erin en patchen maar. Als je er niet teveel andere software opzet dan kan je ervan uitgaan dat het wel stabiel blijft lopen.

Naaaahhh. Heb een laptop voor live gedoe, dus wil niet met gigantisch veel apparatuur het podium op hoeven :(

Back