EMULATOR III !!!!!! op mp

Zomnius

Zom Lid
volgens mij van de eerste eigenaar, vraagt 1000 e

Re: EMULATOR III !!!!!! op mp

Origineel geplaatst door verkoper
One man band.

Ik ben een duizendpoot op muziekgebied. Neem eens een kijkje op mijn site. Alle instrumenten die je hoort, bespeel ik zelf, en ook de zang is van mijzelf.

Kan je misschien een goeie deal aan hebben. Die echte originele musici willen vaak snel van hun spullen af. Hij heeft ook een Emax2 te koop met max geheugen (8MB)

Prijs is inmiddels n.o.t.k. vaag dat hij de specs er niet bijzet... 4 of 8 mb versie maakt wel uit....
ebay.de staat een 8 mb versie voor 1500,-. Op ebay.com staat een 4 mb versie voor een stuk minder, maar shipping komt waarschijnlijk op 500,- dollar..:koffie:

1000 euro zou ik zeker niet voor betalen :)
denk ca 700/750 euro met 8 MB , dan moet hij wel in een goede staat zijn :okdan:

Origineel geplaatst door René
zelfs EUR 700 is nog veel. Voor dat geld heb je ook een E4XT met alles erop en eraan.

dat is zo , maar een EIII is wel weer iets anders dan een E4XT :)

Origineel geplaatst door René
zelfs EUR 700 is nog veel. Voor dat geld heb je ook een E4XT met alles erop en eraan.

Kijk een E4XT kun je makkelijk vervangen door een computer plug, vst noem maar op...
een Emulator III, denk ik niet :luv:

Heb nog steeds geen reactie terug gekregen op mijn vraag wat de specificaties zijn van de Emulator III....

(edit) kan de advertentie ook niet meer vinden op marktplaats? verkocht? Forumlid?

Origineel geplaatst door pal
Heb nog steeds geen reactie terug gekregen op mijn vraag wat de specificaties zijn van de Emulator III....

(edit) kan de advertentie ook niet meer vinden op marktplaats? verkocht? Forumlid?

check deze draad eens:
dikstesampler

1000 euro zou ik zeker niet voor betalen
denk ca 700/750 euro met 8 MB , dan moet hij wel in een goede staat zijn

750 euro is in principe een "correcte prijs", jammer genoeg worden ze voor die prijs nooit (meer) te koop gezet.
Huidige prijs voor een max. expanded versie schommelt tussen 1100 en 1500 euro.
Veel te veel (ik kan erover meepraten - het ding heeft me incl. servicing al erg veel gekost) maar het is en blijft een dik en zeldzaam beest.
Jammer genoeg is ie erg onbetrouwbaar en moeilijk te servicen... Boemstjak is getuige... hoewel, hij blijkt nu toch een defecte EIII rack aan de praat gekregen te hebben.

Back