Syntrax (softsynth voor PDA/Mobiel) is nu gratis!

Syntrax (softsynth voor PDA/Mobiel) is nu gratis!

Te vinden op: http://www.finished.nl

Werkt op de oudere Symbian Series60 telefoons, op alle Windows mobile (PocketPC PDA's) en ook de UIQ type smartphones (zoals de m600, w950, p990, p800, etc etc)

Bevat naast een softsynth ook een sequencer (patterns/songs) en je kan er ook samples in mikken.

Plaatjes staan gewoon op de hoofdpagina!

Je brouwsels kan je met de (eveneens gratis) Windows versie exporteren naar WAV en MIDI.

Reinier

p.s. feit dat ik dit weet is omdat ik de maker van het programma ben ;)

Attachments

• syntrax_arm.gif
    syntrax_arm.gif
    78,5 KB · Bekeken: 198
ik vind t echt voorpagina nieuws
STOP DE PERSEN!

Ik vind het wel lachen...

Maar eens op mijn ipaq telefoontje knallen.

Kan ik ook 'on the road' muziek maken.

Symbian series60 3rd edition komt er ook aan... moet ff wat vrije tijd vinden en dan port ik hem ff.
Ik heb er al eens wat voor gemaakt dus ik verwacht er geen problemen mee.

Voor de mensen die niet weten wat Series60 3rd edtion is, dit zijn de meest recente telefoons van Nokia (zoals de e61, de n73, n80 etc)

overigens vind ik zelf het programma het beste werken met een stylus. Dus wat dat betreft zijn de PocketPC en UIQ versies wat mij betreft superieur.

Reinier

Joepie ik kennie wachten
(Ik heb dus n N80 fone)
Ik vind dit dus echt heel leuk nieuws!
Ik ga m ook meteen op mn p900 proberen om te checken of dat echt zo superieur werkt 8o)

Goed initiatief. Helaas heb ik niet zo'n geanvanceerde telefoon. :)

Grrrrrr!!!! Tot nu toe kon het me niets schelen dat mijn smartphone het loodje heeft gelegd op de bodem van een bad, maar nu wel!

heb eens met de oudere demoversie gestoeid en je kan er echt wel sicke sounds uithalen ...
zelf je goflvormen tekenen ...tal van modulatie opties etc...de sequencer is minder intuitief . ..maar ideaal progje om snel wat sounds /ideas neer te zetten ...en tis for free ..

heel lang terug met dit proggie wel eens zitten pielen op me Nokia 7610.

wonderbaarlijk stukje software... ;)

moet wel zeggen dat het op een pda met een tip-pen waarschijnlijk leuker bedienen is
dan op me Nokia.

maar toch, funny stuff!
handig voor in het park, trein etc.

bedankt dat het nu gratis is reinier!:okdan:

tof dat je dit deelt. :okdan: Bij gebrek aan een smartphone ben ik nu de windows versie aan het downen :)

Hoi Reinier,

Ik vroeg me af waarom je besloten hebt het programma gratis te maken? Gewoon nieuwschierig :)

mmm.......het draaid niet goed op mijn ipaq.

Nou ja, het draaid denk ik wel, maar ik kom niet voorbij het opstartschermpje.

Mijn display is maar 240x240.

Zit er onderin een knop waar je op moet drukken?

Ik zou het heel mooi vinden als het binnenkort ook op mijn nokia n73 draait ja. Laat je dit ook via het forum even weten als deze versie beschikbaaar is?

Het lijkt mij een mooi stukje software voor in de trein :duivels:

Venturi: laat dit nou de enige type PocketPC zijn waar het inderdaad niet op draait. Het is bedoeld voor het 'normale' type pcoketpc met rechthoekig scherm en niet vierkant... bij jou past het display er helaas niet op.

tim-b: Ach ik heb het een best lange tijd op verschillende sites aangeboden en het heeft best aardig verkocht. Het hoogtepunt is allang voorbij en ik zie mezelf (op het porten naar de symbian 3rd edition na) niet echt meer support geven voor deze versie. Dus het is dan leuker als het product nog een laatste kans heeft om op te bloeien als gratis product. Het blijft leuk voor in de trein en op vakantie om lekker mee te pielen. Lijkt mij in elk geval gaaf als er straks mensen songs enzo gaan insturen die ze met het programma gemaakt hebben. Het zal mij benieuwen ;)

manvsmachine/djrazor: zodra die werkt dan post ik wel weer een berichtje!

Back