• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Emu SP-12 Turbo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Lotuz

quantizise kneusje
Ik had er beter eentje kunnen "leasen" van iemand, maar goed... 8~

Ik heb onlangs een SP-12 Turbo gekocht, niet als aanvulling op m'n huidige set-up, maar puur om te kijken hoe het beats maken met deze klassieker in z'n werk gaat. Aangezien het niet zo'n complexe machine is en ik er na een aantal dagen ermee spelen al een aardig beeld van heb, wil ik alweer op zoek gaan naar een volgende klassieke sampler, dus de SP-12 Turbo mag naar een eigenaar die er wel gebruik van zal maken.

Vaste prijs: € 500

Meer informatie over de SP-12 Turbo kun je hier vinden:

http://www.emulatorarchive.com/DrumMachines/SP12Overview/sp12overview.html

De mijne is zoals op de foto te zien is, uitgerust met schakelaartjes die het filter op de individuele uitgangen kan aan- en uitzetten. Zie bladzijde 20 van de handleiding (te downloaden op bovenstaande site) om meer te lezen over het filter op de uitgangen.

Lotuz%20Home%20Studio6.JPG

GERESERVEERD

VERKOCHT :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back