Vizion
Rock Solid
Hupla, al lang geleden dat ik ze hier verkocht heb zien worden : )
Nu verkoop ik de mijne...
Tijd voor een paar andere drumcomputers : )
Je kan bieden wat je wil = doe je nooit iets fout mee. Ik heb zelf wel zoiets van ja, ik ga hem niet weg doen voor 20,00 Euro maar dat is logisch he...
Op Ebay gaan ze vanaf 1250Euro tot soms zelfs 1600Euro. Stevige prijzen maar nog altijd s werelds beste drumcomputer = onweerlegbaar en kheb quasi alle drumcomputers al in men handen gehad buiten 1tje dan = die monsterlijk dure, lelijke Spectralis
Over de conditie : Alles werkt perfekt, er mist enkel 1 kapje van een knop... Binnenkort heb ik er terug kapjes voor, dus degene die dit toestel koopt , koopt gewoon een perfekte TR808 met een kapje in gratis nalevering.
In ieder geval = Perfect used , semi mint condition ofzoiets : )
Zoiezo heb ik hem ook op andere veilingen lopen dus mocht je een zekere interesse ontwikkelen, een jaar wachten is dan niet aangewezen...
Aangezien ik in constant motion ben, is afhalen quasi onmogelijk... (tenzij je bereid bent om naar een plaats van mijn keuze af te reizen: ) maar ik voorzie altijd wel goede service etc.
Je kan bieden via deze site maar ook gewoon via sms, Het telefoonnummer dat je ziet is een belgische gsm nr.
Marktplaats, advertentienr.:9974439713
... of wil iedereen alleen nog maar aan de TR-606