TR-808 @ Marktplaats..

Vizion

Rock Solid

Hupla, al lang geleden dat ik ze hier verkocht heb zien worden : )

Nu verkoop ik de mijne...
Tijd voor een paar andere drumcomputers : )

Je kan bieden wat je wil = doe je nooit iets fout mee. Ik heb zelf wel zoiets van ja, ik ga hem niet weg doen voor 20,00 Euro maar dat is logisch he...
Op Ebay gaan ze vanaf 1250Euro tot soms zelfs 1600Euro. Stevige prijzen maar nog altijd s werelds beste drumcomputer = onweerlegbaar en kheb quasi alle drumcomputers al in men handen gehad buiten 1tje dan = die monsterlijk dure, lelijke Spectralis

Over de conditie : Alles werkt perfekt, er mist enkel 1 kapje van een knop... Binnenkort heb ik er terug kapjes voor, dus degene die dit toestel koopt , koopt gewoon een perfekte TR808 met een kapje in gratis nalevering.

In ieder geval = Perfect used , semi mint condition ofzoiets : )

Zoiezo heb ik hem ook op andere veilingen lopen dus mocht je een zekere interesse ontwikkelen, een jaar wachten is dan niet aangewezen...

Aangezien ik in constant motion ben, is afhalen quasi onmogelijk... (tenzij je bereid bent om naar een plaats van mijn keuze af te reizen: ) maar ik voorzie altijd wel goede service etc.
Je kan bieden via deze site maar ook gewoon via sms, Het telefoonnummer dat je ziet is een belgische gsm nr.

Marktplaats, advertentienr.:9974439713

... of wil iedereen alleen nog maar aan de TR-606 :maffia:

ik bied mn schoonmoedert ...aan !

"in constant motion".. Ah het is een call girl. :D

Maar eh, zo te merken wil ie er 1400+ voor hebben ofzo, die knakenpoetser. Waar gaat het nog over. Ik heb mijne toen (paar jar geleden) gekocht en verkocht voor 750E. Mint.

knopje eraf,later gratis,half mind ,perfect used,zelfs nog geen foto..

wat een Luis...

Origineel geplaatst door Leo
mooi verkooppraatje

Nou, ik heb nog nooit iemand op zo'n kromme manier gebruik zien maken van de Nederlandse taal.

Edit:

Alhoewel.... (Nee, ik bedoel geen teksten van R-ond. Dat lees ik liever dan zoiets.)

Origineel geplaatst door koediman
"afhalen quasi onmogelijk" schrikt mij nog het meest af eigenlijk.
Je kunt wel afspreken op een plaats naar zijn keuze.....

die monsterlijk dure, lelijke Spectralis
Hmmmm.... die heeft ie niet gehad maar geeft wel zijn mening daarover.. en wat heet monsterlijk duur, hij schrijft over 808 dat die voor 1250 weggaan, beetje meer heb je een speckie...

Origineel geplaatst door Kraan
Nou, ik heb nog nooit iemand op zo'n kromme manier gebruik zien maken van de Nederlandse taal.

ah das gewoon toch gewoon Algemeen Beschaafd Belgisch?

heb er toch maar een bod op gedaan, wie weet komt ie hem nog brengen vandaag 8o)

't zal Stijn wel zijn .. Je wel die gast die altijd geil in de micro loopt hijgen .. ;)

Met zijn constant motion ! :duivels:

Origineel geplaatst door klausito
Je kunt wel afspreken op een plaats naar zijn keuze.....

Hmmmm.... die heeft ie niet gehad maar geeft wel zijn mening daarover.. en wat heet monsterlijk duur, hij schrijft over 808 dat die voor 1250 weggaan, beetje meer heb je een speckie...

dus idd
hy vindt een tr 808 wel 1400 mag kosten maag een winkel produsct wat een saling afspraak in between shops heft is te duur voor 1600???
[weet niet hoe dat heet ...- die afgesproken priceondeling ]
wij spreken samen met sn allen toch ook niet af of de tr 808 1400 wortd
[ of we m verlagen naar 750.-weer ....:D ]

tis hel bar gesteld met drumachine/synthland ....ik ga denk maar gamen onee te oud voor
:r

Origineel geplaatst door R-ond
saling afspraak [weet niet hoe dat heet ...- die afgesproken priceondeling ]
Dat heet sailingprice :D

Hij biedt ook een 909 aan voor 1200,- met een hele vage beschrijving... ghehe wat een gast dat nu prcies is kan ik niet echt plaatsen..:confused:

Origineel geplaatst door rvooh
ah das gewoon toch gewoon Algemeen Beschaafd Belgisch?

Dat verklaart alles.

:biertje:

Ik zie het meer als Br33z3rt@@l van iemand die interessant wil doen/lijken. Br33z@h OF interessant doen gaat nog wel, maar tegelijk... :kont:

maargoed als mensen het ervoor over hebben om 1000/1400 euro te betalen waarom ook niet :)
je vraagt je af wie dan gekker is , de gene die dit bedrag gaat vragen of die gene die het gaat betalen ;)

Origineel geplaatst door Digimod
maargoed als mensen het ervoor over hebben om 1000/1400 euro te betalen waarom ook niet :)
je vraagt je af wie dan gekker is , de gene die dit bedrag gaat vragen of die gene die het gaat betalen ;)

idd & helaas tis blijkbaar nu eenmaal ...zooo
asjet ty wil keren dont pay ..; 1400

ikniet
waarom zouik moet ik zo nodig een tb en 808....ja eiegnlijkwell
maar hoor ik dan by de ..."wacko "kant ,..
keuzes o o
:halleluja

Origineel geplaatst door deniax
Hij biedt ook een 909 aan voor 1200,- met een hele vage beschrijving... ghehe wat een gast dat nu prcies is kan ik niet echt plaatsen..:confused:

..en een jp-8080

Zeer goede synthesizer , Blaast veel moog's er gewoon af alsof het niets is. Een leuke en extreem goede combinatie tussen Analoog en Digitaal.

:kimono:

Origineel geplaatst door Vizion
..en een jp-8080

:kimono:

dus toch weer gewoon een dsf-lid dat leuk wl zijn/ aandacht wil ?!
(jp8000 die een moog wegblaast kan niet serieus bedoeld zijn toch?)

Back