de roland jv 880
wat een ruisbak was dat toch zeg.
die wil je toch niet meer hebben!
roland jv880 175 euro
wat een ruisbak was dat toch zeg.
die wil je toch niet meer hebben!
roland jv880 175 euro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aangeboden de legendarische JV-880. Apparaat is in goede conditie.
De klanken zijn fenomenaal en heel uitgebreid zelf aan te passen en te combineren.
Het apparaat is multitembraal, tot 4 lagen kunnen in een sound verwerkt worden.
Geniet van de typische Roland sound.

alleen het snoer met de stekker heb je nog?Origineel geplaatst door bliepertronic
i heb hem een week gehad ofzo..
ik wil het er niet eens meer over hebben![]()
![]()

Origineel geplaatst door locomilo
Kun je beter een mc-303 kopen, daar zit een tb-303 een tr-808 en een tr-909 in! Echte een vette acid bak. Ik heb er nog eentje en voor maar 250 euro mag je m hebben. Kenners weten dat dit een koopje is.

ik ga er vanuit van nietOrigineel geplaatst door JelleWaltman
ik ga er vanuit dat dit sarcasme is
![]()

Origineel geplaatst door locomilo
Kun je beter een mc-303 kopen, daar zit een tb-303 een tr-808 en een tr-909 in! Echte een vette acid bak. Ik heb er nog eentje en voor maar 250 euro mag je m hebben. Kenners weten dat dit een koopje is.

Kopen? Hij klinkt echt heel vet analoog hoor. De kenners weten dat en je ziet ze dan ook bij elke professionele producerOrigineel geplaatst door JelleWaltman
ik ga er vanuit dat dit sarcasme is
![]()
Origineel geplaatst door Ramoonus
ik ga er vanuit van niet![]()

Origineel geplaatst door Hooihuis
De kenners zitten allemaal op een ander forum![]()

Ja precies dat zeiden ze vroeger ook over oude analoge rommelOrigineel geplaatst door Funky Dee
idd, zulke rommel maken ze tegenwoordig niet meer, echt zeldzaam aan het worden die roland bagger
Daarom is het allemaal zo vintage en rare (de kenners weten dat).