onintressante gear gevonden

Volgens mij heb je de advertentie niet goed gelezen.

Aangeboden de legendarische JV-880. Apparaat is in goede conditie.
De klanken zijn fenomenaal en heel uitgebreid zelf aan te passen en te combineren.
Het apparaat is multitembraal, tot 4 lagen kunnen in een sound verwerkt worden.
Geniet van de typische Roland sound.

Ik heb ook een JV-880 gehad, maar was zeer tevreden over het apparaat. Zo erg zelfs dat ik later een JV-80 kocht, nadat ik de JV-1080 vond tegenvallen.

Zal wel aan mij liggen....

12 jaar geleden vond ik het een superapparaat die 1080! Ik heb er volledige tracks mee gemaakt, zelfs house. Maar om er nu nog 1000 euro voor te vragen?????? Steek 'm maar in je ... :doei:

Laatst gewijzigd:
Kun je beter een mc-303 kopen, daar zit een tb-303 een tr-808 en een tr-909 in! Echte een vette acid bak. Ik heb er nog eentje en voor maar 250 euro mag je m hebben. Kenners weten dat dit een koopje is.

Origineel geplaatst door locomilo
Kun je beter een mc-303 kopen, daar zit een tb-303 een tr-808 en een tr-909 in! Echte een vette acid bak. Ik heb er nog eentje en voor maar 250 euro mag je m hebben. Kenners weten dat dit een koopje is.

ik ga er vanuit dat dit sarcasme is :D

:mega:

Origineel geplaatst door locomilo

Je mag die van mij voor 125 euro hebben Locomoco:D

Origineel geplaatst door JelleWaltman
ik ga er vanuit dat dit sarcasme is :D

:mega:

Origineel geplaatst door Ramoonus
ik ga er vanuit van niet 8o)
Kopen? Hij klinkt echt heel vet analoog hoor. De kenners weten dat en je ziet ze dan ook bij elke professionele producer:duivels:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Hooihuis
De kenners zitten allemaal op een ander forum :D

He dat is jammer dan hou ik m toch nog even? Over 10 jaar is ie echt vet veel waard, kijk maar naar de tb303 die kon je vroeger gewoon tussen het grof vuil vinden en nu betaal je er een godsvermogen voor. Zo gaat dat nou eenmaal met vintage gear. :D

Origineel geplaatst door Funky Dee
idd, zulke rommel maken ze tegenwoordig niet meer, echt zeldzaam aan het worden die roland bagger
Ja precies dat zeiden ze vroeger ook over oude analoge rommel :D Daarom is het allemaal zo vintage en rare (de kenners weten dat).

Hier zie je trouwens de uiterst zeldzame versie met het gele sequencer/druk knopje:

http://www.youtube.com/watch?v=2YEmfeaTHlM

Ik heb de nog veel zeldzamere versie met 15 sequencer/druk knoppen. De kenners weten dat daar moeilijk af euh aan te komen is.

Back