TECHNO/ACID CompuRhythm - Insects

origineel, klinkt lekker
303 zou van mij nog wat meer punch mogen hebben
basskick heeft een kraakje in het mid, hoeft niet erg te zijn

Thanx!
303 nog meer punch? Misschien wat met compressie pielen bedoel je?
Idd, die kick heeft een kraakje. Is iets fout gegaan tijdens opnemen denk ik.
Hier op m'n monitors hoor ik het beter dan over m'n audio set.
Maar het is niet echt storend toch?

Lekker sfeertje... beetje trippy!:okdan: 303sound is en blijft erg cool!

De clap is naar mijn idee ietsje hard en wat veel reverb erop... Misschien dat een stringetje eronder ook wel gaaf zou zijn.:eureka:

:doei:

slidend synthbasje int begin vind ik niet zo denderend, maar de variaties en fills erop wel.

open hihats mogen ook wat anders

voor de rest ist een cool tracky :okdan: wat heb je gebruikt?

Origineel geplaatst door rvooh
slidend synthbasje int begin vind ik niet zo denderend, maar de variaties en fills erop wel.

open hihats mogen ook wat anders

voor de rest ist een cool tracky :okdan: wat heb je gebruikt?

Synths: vnl. 101 en natuurlijk 303
Drums: 909, 707, 727, 606

Alvast bedankt voor de tips/opmerkingen, ik ga kijken wat ik er mee kan doen.:okdan:

yeah! 8) op kvinnem funky..

misschien de volgende keer ff wat beter op je drums letten of er een btje compressen ofzo ..

sjees wat een rotweer kweenie of ik me pc wel aan moet hebben met zullek onweer

leuke track :)

misschien nog wat werken aan de mix. clap lijkt hier helemaal buiten je mix te staan in plaats van erin, en rond 2:33 die hat op de tegentel vind ik er ook nogal buiten vallen, dat zijn dingen die bij mij het meest opvallen (op el cheapo philips headphones bedoel ik dan:D )

Hadie DJ Bies!

Hij klinkt weer erg lekker deze acid track van je.
Het heeft wel wat weg van Mr. Oizo.
Je andere track vind ik beter maar dat is persoonlijk.

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:

Detroit,

Lekker oldskool,niks mis mee trouwens imo,

Idd die beats mogen soms wat compressie hebben of juiste leveling. Detroit mag vaak een beetje klinken alsof het rechtstreeks uit je 808/909 knalt icm met een 303, dus hoeft allemaal nioet gelikt te klinken maar krijg ook een beetje de indruk dat bep claps en een hihat (later) even iets te zijn icm. de rest. Wel ok, maar anders levelen om hem in lijn te krijgen met de rest.

Ik voel zelf dat er meer synths aangezet mogen worden om het echt tot een trip te maken, misschien idee ? Of je wilt hem droog houden, is maar wat je wilt!

Keep it up!

Back